Wat je even kwijt wil #34

Ik had opeens zin om het debuutalbum van Avril Lavigne te luisteren dat nog steeds als een huis staat. Mocht je mij zo irl aantreffen met een stopdas of mocht mijn avatar straks veranderen in iemand met een stropdas, dan weet je waardoor het komt.

En dan nog een feitje om ontopic in het offtopic topic te blijven:
Zelfs koala’s dragen stropdassen, maar ze zijn lang niet allemaal fan van de Canadese zangeres. Rara hoe kan dat.

14 likes

Ik mag nu dus vijf dagen geen lenzen in en geen oogmakeup op, dus ik voel me nu echt kaal.

Ik zie er ook gelijk een paar jaar jonger uit, vind dat niet heel fijn. Weet niet of mn cliënten me serieus nemen, nu ik eruit zie als een 18-jarige puber.

4 likes

Ik ben vandaag jarig! En ik heb sinds vorige week een nieuwe baan , dus dit gaan we vanavond lekker vieren in een restaurant :clinking_glasses:

41 likes

Ik wacht ook nog steeds op de dag dat we zelf onze tekstballon kleuren kunnen instellen

1 like

Dubbel gefeliciteerd!! :balloon:

1 like

@Zoeva Dubbel vieren betekent dus wel een extraluxe toetje! :partying_face:

1 like

Ik dacht dat ik morgen een afspraak had en mn afspraak dacht vandaag. Vet onhandig, miscommunicatie. Maar het is verzet naar maandag. Voel me een beetje kut terwijl het niet echt mijn schuld is

Love deze post! Ik luister de laatste tijd ook weer vaker Avril Lavigne dan strikt noodzakelijk is. Mijn innerlijke emo/wannabe punker/skater komt weer helemaal op. Brb, even mijn skateboard opzoeken dat ik puur als accessoire onder mijn arm meesleepte.

3 likes

Ik ga de hele All you can eat bar afstruinen!!!

1 like

Heeee hoezo die haat! Android for lyfe!!!

1 like

Mijn vriend en ik willen eigenlijk totaal nog geen kinderen, maar de laatste tijd denk ik af en toe weleens met vlagen aan hoe het zou zijn als we echt een gezin zouden gaan vormen met een kleine, en dan vind ik het ineens heel schattig ofzo. Maar mijn vriend is meestal zijn diepe afkeer voor kinderen aan het uiten, dus meestal hou ik dat maar voor mezelf. Nu zei ik gisteren dat ik deze gedachte weleens heb, en toen zei hij ineens:‘ja ik ook weleens, echt heel vreemd’, en dat vond ik echt heel lief eigenlijk haha :joy: Ook al moet ik er meestal nog niet aan denken.

14 likes

Ik heb vanmiddag voor het eerst een afspraak bij de psychiater om over dingen over het verleden te praten. Volgens m’n therapeut heb ik NL ptss. Maar wat ik ervan begreep is het nog een jongen vent en ik vind dat al awkward, dus ik hoop stiekem dat hij er als een suffe nerd uitziet en zeker niet knap. Lijkt me zo ongemakkelijk bleh.

Ik ben ziek en dan droom ik altijd zo realistisch. Werd net wakker en was helemaal teleurgesteld omdat ik m’n dochtertje in m’n droom moest achterlaten. Ze was zo’n lieve en chubby baby en ze heette Elsa. Had echt een droombevalling en ook amper last van nabloeden en de dag erna ging ik gewoon werken omdat ik vergeten was dat ik bevallingsverlof had. Ik miste haar zo erg toen ik aan het werk was. En nu wil ik een baby.

10 likes

Ik was even iets aan her fixen op mn moeders telefoon. Toen zag ik dat ze 2x gebeld is door 2 verschillende nummers met een raar ken getal. Ik heb dat kengetal gegoogled en zag dat het nummers waren uit Sierra lione. Nou daar kennen wij niemand haha. Dus heb die nummers geblokkeerd en verwijderd en ga het haar ook niet melden. Anders raakt die meid in paniek en steld ze me 100erde vragen waar ik het antwoord ook niet op weet.

4 likes

Wij hebben hetzelfde de laatste tijd eigenlijk haha. Eerst wilde we het eigenlijk helemaal niet maar de laatste tijd denken we er wel steeds vaker over hoe het zou zijn

1 like

M’n vriend en ik gaven gister een mini huisfeestje met wat vrienden/studiegenoten. We huren ons appartement gemeubileerd. Dus hadden het daarover, dat we dat eigenlijk prima vonden zo en het toch wel eigen voelde. Zegt een vriendin ineens zo: “nou ik zou nog liever in een of ander crackpand wonen dan hier. Dan heb je tenminste je eigen spulletjes enzo.” En nu ik daar de volgende dag aan terugdenk denk ik: wtf? Wie zegt zoiets nou eigenlijk :joy:

40 likes

Nou zou ik voor langere tijd ook niet in een huis willen wonen met andermans meubels etc maar een crackpand is ook wel weer het andere uiterste. :upside_down_face:
Doe mij dan maar gewoon een primitief boshuisje.

3 likes

Hahah jezus wat een kut opmerking

2 likes

Hehe ik ben m’n broertje aan het opgeven voor First Dates :smirk:, maar ik vind het nog best lastig om al zijn wensen in te vullen haha.

9 likes

Misschien zou je het hem kunnen vragen. Of beginnen met de vraag of hij uberhaubt mee wil doen.

6 likes