Ik weet niet zo goed… denk het wel hele dag geen make up gedragen dus toen vielen ze wel goed op
maar net de tip van @Spaarlamp toegepast en er wat kokosolie over heen gewreven
Ok ik voel me echt een lul nu, de hond is nog steeds ziek! Al 3 keer overgegeven, het is echt zo naar als ze zich zo kut voelt.
Hahahah aah zo’n ongelukkige timing met je opmerking! Maar ik vind jou een superlieve dogmom als dat helpt!
Wow ik lig in bed en ben me toch opeens duizelig… wow dit is niet chilll
Mijn lievelingsdagcreme was op en heb eindelijk een nieuwe besteld (rip bankrekening), morgen komt ie binnen en kan echt niet wachten om me van top tot teen in te gaan smeren
Ik ga dit weekend eens kijken bij de AH XL hier in de stad. Wie weet heb ik daar wel geluk!
Hydrating face Cream van Bobbi!
Ah dat is lief, dankjewel! Ik heb m’n bedje op de bank opgemaakt en de keukenrol klaargezet. Wordt een lange nacht denk ik, ze voelt zich nog steeds niet lekker.
Haha ja ik vind dat ook echt leuk! Bij 9/10 dingen denk ik omg wil ik ook, maar is natuurlijk nooit in NL te krijgen.
Olaz 7 in 1
Ik wil ZO graag het jetlag mask van summer fridays proberen en alles van Ole Henriksen en Drunk Elephant en en en
Mocht hier iemand zijn met een hele slechte dag . Bekijk dit gifje, je krijgt er geen spijt van. Beste gif van 2020.
Nee maar echt. Rule 34 is geen grap. Ik zocht soms weleens zulk soort dingen op om te lachen, en Justcartoondicks is echt de meest bizarre website die ik ooit ben tegengekomen. Echt Spongebob die bijvoorbeeld Gaston van Belle en het Beest pijpt ofzo
Wie is de doelgroep voor dit? Zijn er dan echt mensen die daarop zitten te rukken?! I can’t haha
Ja maar ik wil geen dupes, zo erg ben ik dan ook haha
Ik voel me niet helemaal fit. Maar ik wil mezelf niet gek maken dat ik ziek word.
Maar er zijn wel veel mensen om mij heen wat ziekig.
Ik mis scrubs op televisie.
Mag Vladimir er ook bij?
Ik ben nu bezig om nog meer kleren weg te gooien van toen ik een eetstoornis had. Het voelt goed, maar ook confronterend. Heb nu al 2 tassen en een vuilniszak vol
Ik ging gisteren naar de snackbar maar ik was 10 min. Voor sluitingstijd en ze hadden de deur al dichtgedaan. Toen deed die vrouw weer de deur open maar toen vond ik het zielig voor ze als ze weer de frituur moesten aanzetten dus heb ik maar een flesje cola alleen gekocht.
Ok 4 big shoppers en 1 vuilniszak. Ik heb helaas geen big shoppers meer, dus ben klaar vandaag