Wat je even kwijt wil #34

Maak een poll.

3 likes

Ja!!! En de stress, de STRESS die toeslaat als die deuren niet meteen opengaan als je drukt. Dan voel ik me gelijk alsof ik gefaald heb tegenover m’n medereizigers, want iedereen staat dan ook hoopvol naar jouw vinger op dat knopje te staren. Ik zou een boek vol kunnen schrijven over dit soort mondaine situaties waar ik vervolgens nachtenlang van wakker lig.

11 likes

Ik had zoveel zin in een bak ben & Jerry’s maar mijn favoriet is nergens meer te koop. (Hooked on you). Toen stond ik heel lang en sip voor de vriezer te zoeken tot ik er achter kwam dat ze bakken schepijs van de lekkerste ijssalon hier in de buurt verkopen bij deze winkel dus ik heb zojuist een hele bak ijs in m’n eentje opgegeten :grimacing:

4 likes

Wat?! Dat is ook mijn favoriet, ben lichtelijk in paniek nu. Heb al een tijdje geen ijs gegeten maar omg ik ga morgen meteen kijken of m’n AH ‘m nog heeft :flushed:

Mijn wenkbrauwen meisje was vandaag ziek en had echt een off day
 en ze heeft de henna echt te lang laten zitten :weary: maar kon niet boos worden

1 like

Ik ben al bij 3 jumbo’s, 2 Albert Heijns en een jan linders geweest en nog nergens gevonden :sob:

1 like

Met olie kun je het wat vervagen

Yes weer voor drie avonden avondeten in m’n vriezer. Alleen jammer dat er nu amper een brood bij past. Maar dat wordt een gevecht voor aankomend weekend.

Mijn nagel vrouw is met zwangerschaps verlof en nu moet ik ergens anders maar ik durf niet

Ik ben aan het wandelen omdat ik toch nog wat beweging wou vandaag. Al een uur. Door de regen :woman_shrugging:

4 likes

Zo stom. Ik ging vandaag naar werk met de metro dus ik had mijn fiets bij de metro neer gezet. Nu had je eerst een onbewaakt en een bewaakt deel. Dan zaten er een paar mannen die op je fiets letten en na 20:00 gingen hun weg en ging dat bewaakte deel ook op slot.

Nu is sinds een aantal maanden dat bewaakte deel ook onbewaakt vanwege bezuinigingen ofzo dus er zit niemand meer. Maar voorheen zette ik mijn fiets daar 1/2 keer in de week en liet ik hem daar ook staan in de nacht omdat ik dan naar mijn vriend ging. En ik vond dat prima omdat dat deel toch op slot ging.

Kwam ik net uit de metro, na werk, en het was half 9 ofzo. Dus ik loop naar mijn fiets. IS DAT ‘BEWAAKTE’ DEEL OPEENS OP SLOT. En kon ik niet bij mijn fiets. Zo kut.

Maarja ik heb zelf toentertijd allemaal boze mailtjes naar de gemeente rotterdam gestuurd dat ik het echt niet vond kunnen dat het niet meer bewaakt was, zeker ook voor in de nacht. En dat het echt geen fijne plek is om daar je fiets neer te zetten blablablabla.

Doen ze het blijkbaar 's avonds om 20:00 op slot en de volgende dag om 7:00 open.

Ik weet niet zo goed
 denk het wel :no_mouth: hele dag geen make up gedragen dus toen vielen ze wel goed op :joy: maar net de tip van @Spaarlamp toegepast en er wat kokosolie over heen gewreven

3 likes

Ok ik voel me echt een lul nu, de hond is nog steeds ziek! Al 3 keer overgegeven, het is echt zo naar als ze zich zo kut voelt.

Hahahah aah zo’n ongelukkige timing met je opmerking! Maar ik vind jou een superlieve dogmom als dat helpt!

Wow ik lig in bed en ben me toch opeens duizelig
 wow dit is niet chilll

Mijn lievelingsdagcreme was op en heb eindelijk een nieuwe besteld (rip bankrekening), morgen komt ie binnen en kan echt niet wachten om me van top tot teen in te gaan smeren :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ga dit weekend eens kijken bij de AH XL hier in de stad. Wie weet heb ik daar wel geluk!

1 like

Hydrating face Cream van Bobbi!

Ah dat is lief, dankjewel! Ik heb m’n bedje op de bank opgemaakt en de keukenrol klaargezet. Wordt een lange nacht denk ik, ze voelt zich nog steeds niet lekker.

1 like

Haha ja ik vind dat ook echt leuk! Bij 9/10 dingen denk ik omg wil ik ook, maar is natuurlijk nooit in NL te krijgen. :sob:

1 like