Wat je even kwijt wil #34

Volgens mij is Teunie best bekend, ze staat ook vaak op beurzen Enzo.

Misschien moeten we met z’n allen de cursus broodbakken doen, lijkt me fantastisch.

3 likes

Ik zou er serieus voor in zijn al wordt het dan wel een lastige logistieke operatie.:upside_down_face:

Ja maar dat zijn dan beurzen waar je mij nooit zal vinden! Mijn moeder had het er een keer erover en zo heb ik het gevonden. (En zij kwam er weer bij door een stuk in het Reformatorisch Dagblad, wat ze van de buren kreeg want niet echt een krant voor mijn ouders.)
Maar broodbakkken ben ik voor!

Jaa leuk! Ik heb ook echt een grote liefde voor extreme blogs en religieus getinte complottheorieën. Oh ik ken zoveel pareltjes inmiddels, ook van sekteachtige kerken. Ik hou daar bijna nog meer van dan van middeleeuwse schilderijen met baby’s erop! En dat zegt veel

4 likes

De dochter van mijn vriend nieste op haar hand en veegde die toen af aan de (nieuwe) bank. Ik kreeg bijna een paniekaanval

5 likes

Mijn picnicbestelling komt zo en er zit een tony paasreep bij!!!

8 likes

Ja hoor, de grootouders van m’n vriend kwamen vandaag een stapel oude plantenpotten brengen (echt van die joekels omg zo blij) en ik dacht dat ze wel even een kopje koffie zouden komen doen. Dus ik het hele huis schoonmaken en koekjes halen etc. Staan ze net aan de deur “nee we blijven niet hoor, tot snel!”

Nu eet ik koekjes in een bijzonder schoon en opgeruimd huis.

28 likes

ah wat een pareltje weer op LinkedIn, iemand die haar volledige cijferlijst van haar minor deelt :+1:

30 likes

‘Populatie controle van de natuur’ vind ik een mooie verwoording, ga ik onthouden.

1 like

Thee is goed voor planten! Maar als de plant verzuipt is het natuurlijk weer niet goed

Ik zei net exactamundo tegen iemand.

Cancel me please.

20 likes

Wow ik kom er nu pas achter dat er een nieuw topic was! Vond het al zo rustig op het forum :rofl:

1 like

Jeeeemig ik weet dat mijn zorgverzekeraar vaak laat is met rekeningen afschrijven. Maar vandaag hebben ze 350 euro afgeschreven voor een onderzoek dat heeft plaatsgevonden in MAART 2019.

1 like

Ooh ja dat kan natuurlijk ook! Denk dat ik volgend jaar maar gewoon mijn eigen risico vooruit betaal. Ben wel klaar met die grote bedragen op momenten dat ik er geen rekening mee heb gehouden.

Ik zal het alleen niet zeggen bij boomers in de buurt die vinden het vooral een akelige opmerking ben ik achter gekomen :woman_shrugging:t3:

2 likes

Weet iemand of de forever 21 eu site helemaal uit de lucht is gehaald og dat ze er mee bezig zijn…

1 like

Ik kijk love is blind op Netflix en ik vind t echt zo nice! Benieuwd naar de laatste aflevering!

Eén van mijn beste vriendinnen gaat het klooster in om non te worden. Dat zou ze eigenlijk pas van de zomer doen, maar ze gaat nu al in april. Ze vertelde het gister en ik deed echt heel erg mijn best blij te zijn, maar ik snap deze vervroeging niet en ik vind het eigenlijk heel erg stom en ik ben er echt verdrietig over. Ik voel me een beetje in de steek gelaten (we zijn ook huisgenoten), al is dat niet haar bedoeling natuurlijk

3 likes

Ik kan me ook nog iets herinneren van Georgina Verbaan, veel mensen vielen toen over haar heen.
Wat zijn boomers?

Zijn mensen geboren in de babyboom tussen 1945 en 1965. Zijn van die mensen die nog een beetje vastlopen hoe progressief de wereld aan het worden is.