Ik wil niet als dier! Denk dat iedereen als dino gaat haha
@Hatsmetflats @anon42392789 oh echt leuke ideeën! Wil wel iets wat een beetje haalbaar is zonder dat ik er veel geld uit moet geven. Maar hier kan ik zeker wat mee
Ik wil niet als dier! Denk dat iedereen als dino gaat haha
@Hatsmetflats @anon42392789 oh echt leuke ideeën! Wil wel iets wat een beetje haalbaar is zonder dat ik er veel geld uit moet geven. Maar hier kan ik zeker wat mee
Vraag me echt af wie jij hiervoor was!
Of als MSN!
Omg ja
Ik heb weer eens buikpijn en dat vind ik irritant.
Fangirl123
Ik blog voor een vrouwenwebsite, omdat ik daarvoor gevraagd ben vanwege mijn studie. Alleen ik heb eigenlijk altijd een hekel aan vrouwendingen, vooral als ze christelijk zijn.(al is dit wel prima, want ze laten me lekker mijn gang gaan) Nu zie ik dus dat mensen van deze blog op de huishoudbeurs staan om reclame te maken voor ons. Ik kan het als 22-jarige toch even psychisch niet heel goed aan dat ik hierbij hoor
Hee! Don’t hate the Huishoudbeurs! Is cultuur!
Over 30 jaar vind ik het vast prachtig
De enige blog die ik trouw volg is die van een super streng christelijke vrouw met 10 kinderen die alles zelf maakt en doet.
Wil nog altijd een keer een cursus bij haar doen
Oeh, is ze Nederlands? Of Amerikaans? Want er zijn echt van die pareltjes waar je dan gaat kijken voor de hacks, maar dan kom je een betoog tegen over flesvoeding en dat je dat niet moet gebruiken voor baby’s, omdat de tuit teveel op een tepel lijkt en mannen daar wild van worden. Waargebeurd verhaal dit.
Helemaal nooit belerend, gewoon een vrouw die alles fucking kan.
Jaloersmakend altijd, mensen die alles kunnen. Vooral als ze dan nog aardig zijn ook. Ugh
Hahaha ja. Zelfs dat kost me teveel moeite.
Ik wil dan ook altijd doorgaan totdat een aardig iemand niet meer aardig tegen me is
Teunie is echt de definitie van een powervrouw en die met haar voorraden wel het virusseizoen doorkomt.
zin om mega veel indomie te kopen en die voor 3 eu per stuk door te verkopen wanneer mensen in voedsel paniek hier raken
en zin in om binnenkort ontzettend goedkope reizen naar gebieden waar nu corona “heerst” te boeken als het weer is ingedamd
Ik vind het zo grappig dat jullie die blog dus ook kennen.
Soms zou ik hier gewoon een thread willen voor religieuze blogs etc dus ook om mijn obsessie met o.a mormoonse bloggers te delen. Ik kan daar echt Ted Talks over geven als neopaganistische randstaddrol