Wat je even kwijt wil #35

Vet veel van mijn werkzaamheden gaan worden afgezegd binnen de thuiszorg ivm het virus. En daar baal ik echt van want ik wil gewoon die arme mensen helpen.
En ik wil onze oudste cliënt nog zien en vertellen over ons huis (die man leefde zo erg mee met het proces).
Kut corona

De luchtvochtigheid was gisterochtend nog 51% en is nu gedaald naar 31%. Heel mijn strot naar de klote door die droge lucht en werd wakker met hoofdpijn mweh

1 like

Zijn er meer mensen die behoefte hebben aan een coronavrij topic? Een soort WJEKW zonder Corona… ik wil soms even ter ontspanning even forummen maar in elk topic gaat het erover (logisch) en dan voel ik me meteen weer gespannen.

15 likes

Er is genoeg reden voor spanning op het moment , ook in je bericht af te lezen. Ik merk het ook, de hele dag door zo’n naar onderbuikgevoel terwijl ik ook soms best vrolijk kan zijn. Zo’n dubbele laag ofzo.

Zijn er ook mensen die telkens heel vroeg al wakker worden? Ik slaap wel goed maar normaal tot 8.45u ofzo en nu ben ik telkens om 7u al wakker en dan denk ik er weer aan en dan kan ik niet meer slapen van nerveusiteit.

8 likes

Ik wil hardlopen maar hallo. Een graden. :snowman:

@Max, ik heb gister best lang Sims gespeeld en het is te doen met de besturing. Niet ideaal maar je went er best snel aan eigenlijk. Alleen met bouwen vind ik iets lastig maar volgens mij heb ik gewoon nog niet helemaal door hoe dat werkt.

1 like

Oooh dit verklaart een hoop

Ja ik, heb het net gepost in het coronatopic

Ja je hebt wel gelijk eigenlijk haha.
Jaa ik ook. Afgelopen week iedere keer om 6 uur😭

Ik weet niet waarvoor het is maar als jij je goed genoeg voelt en het iets wat je uit kan stellen lijkt het me wel beter.

Ik droom al 2 nachten over mijn werk (misschien is het beter om het nachtmerrie te noemen), maar ik dacht ook dat het maandag was. Heb gewoon al stress voor morgen. Schei uit zeg

Ik had een rare droom dat ik in verband met de quarantaineregels tijdelijk een geëvacueerd stekelvarken uit de dierentuin op moest nemen in huis. En dat dit dier alles sloopte. :flushed:

31 likes

Ik heb echt precies hetzelfde. Vind het zo lastig want ik kan het nog prima aan als het bij zes april blijft en geen volledige lockdown, maar ik vrees echt dat het nog veel langer gaat duren.

Het stomste aan dit gedoe vind ik dat al mn gesprekken met vrienden gaan over " Ja stom he binnen zitten… wil weer dansen mja pff" gaan. En alle vlogs gaan er over en tv en het forum. Wat logisch is haha maar zo saai allemaal.

2 likes

Ja ik denk ineens echt waar hadden we het over voor corona? Probeer trouwens wel bewust andere gesprekken te voeren

15 likes

Kopen jullie nog echt spullen anders dan boodschappen/sportspulletjes etc?

Ik zie nu zoveel reclames of promoties via insta voor make up, parfum etc ja alsof je daar behoefte aan hebt??

Ik ben uit nood thuis aan het sporten maar dat is echt geen doen met mijn kat, hij bijt steeds in mijn tenen en gaat heel zeikerig mauwen omdat hij op mijn matje wil slapen :pouting_cat:

21 likes

Ja ik heb een jurk en oorbellen gekocht zodat ik sexy thuis kan zitten op mn bday.

6 likes

Wat vervelend dat je je zo voelt. Paniekaanvallen zijn kut. Mocht het nog een keer gebeuren kan je proberen om hardop een tekst (ik koos altijd een kinderboek) voor te lezen. Dan komt je ademhaling weer sneller in een goed ritme.
Is het verder misschien mogelijk dat iemand neusspray voor je haalt? Dan kan je in ieder geval weer wat fijner ademen.

6 likes

Ik kreeg deze link net doorgestuurd, voor maar €5 kun je de Voedselbanken steunen. Die zitten nu in de problemen door hamstergedrag en uitval van vrijwilligers.

23 likes

Bij mijn halfjaarlijkse controle bij de tandarts (stond gepland voor 30 maart) werd nadrukkelijk verzocht niet zelf contact op te nemen met de praktijk, maar te wachten op een telefoontje om de afspraak te verzetten. Ik denk dat dat wel enigszins vergelijkbaar is met jouw situatie, al zal het vast per praktijk verschillen hoe hiermee wordt omgegaan.

1 like