Wat je even kwijt wil #35

Herkenbaar! Ik werk in een ziekenhuis op een polikliniek, waar nu dus geen afspraken meer worden gemaakt. Dus mijn hele afdeling zit thuis, maar we kunnen wel elk moment gebeld worden dat we ergens anders in worden gezet. Het feit dat ik niet weet wanneer en wat is idd niet goed voor me. Plus ik ben nog in opleiding, was net twee weken begonnen, dus ik voel me ook nog enorm incompetent. Ik kan mijn eigen werkzaamheden nog nauwelijks, ga na iets heel anders.

Heb me vandaag normaal aangekleed en make-up op gesmeerd, in de hoop dat het mijn concentratie en motivatie om aan de slag te gaan voor studie zou bevorderen. Werkt niet echt

8 likes

Nou lekker, eerste thuis werkdag en de VPN doet het niet :sweat: dan vanavond maar aan het werk.

Had ik ook moeten doen, voor me werk dan. Heb afgelopen 2 uur alleen lopen internetten en insta bekeken

Ik hang al heel de ochtend aan de lijn met ICT omdat ik ineens niet meer in het systeem kan. Fantastisch

Hahah ik lees gelijk hoepeloppik

6 likes

@Lentex Gefeliii hopelijk word je niet misselijk van de 3 taarten die je gaat eten haha

1 like

Gefeliciteerd @Lentex! Hopelijk heb je een beetje een fijne dag, het is in ieder geval lekker weer buiten!

1 like

In plaats van te werken aan mijn drie deadlines en mijn scriptie heb ik Disney+ aangemaakt en ben ik nu Pocahontas aan het streamen, waarom ben ik zo? :joy:

6 likes

Ahh ja ik heb ook echt moeite met concentreren en focussen. Heb nu een tip opgevolgd die ik hier gelezen heb, timer instellen op een bepaalde tijd (25 minuten? Geen idee of dat het was) en dan in die tijd gewoon gefocust werken en dan daarna 5 minuten pauze. Gaat wel beter zo!

Ik ben precies hetzelfde helaas! Morgen een take-home tentamen en mijn concentratie is ver te zoeken. Succes!

Ach joh, ik heb dit weekend met mijn vriend alle 4 de toy story films gekeken, inside out, peter pan, de kleine zeemeermin en de laatste Shrek film. Moet kunnen nu toch? :sweat_smile:

2 likes

Hebben jullie tips voor het vinden van een kamer? Ik reageer nu telkens in Facebookgroepen (Utrecht) maar het lijkt alsof mijn PM’s niet gezien worden. Zijn mijn berichtjes dan zo boring en moet ik dan maar een hysterische video maken over hoe leuk ik ben? Pls help xxxx waterman

Ah succes! Zal voor je duimen dat je tentamen alsnog goed gaat! Hopelijk kan je jezelf nog voor 1 dag motiveren, dan kan je daarna weer relaxen! Of heb je nog meer tentamens & deadlines?

1 like

Dat is waar! Desperate times ask for desperate measures. Misschien moet ik maar even iets minder streng voor mezelf zijn :smiley: Klinkt als een goed weekend in ieder geval!

2 likes

Zo deze hele situatie forceert me wel om van m’n belangst af te komen. Alles moet nu ineens telefonisch besproken worden. Neemt niet weg dat ik nu al met buikpijn te wachten zit tot ik door scriptiebegeleider gebeld wordt om m’n feedback door te nemen :upside_down_face:

Wilde net half stampvoetend de slaapkamer inlopen om te vragen waarom hij de verwarming zo hoog had gezet in de badkamer! Hij doet dat vaak in de slaapkamer en daar krijg ik dan echt hoofdpijn van. Ik bedacht me nog net op tijd, oh oops dat heb ik zelf gedaan. Dus ik liep maar zachtjes weer terug naar de badkamer.

2 likes

Door al dat gesport afgelopen week heb ik veel te veel energie en kan ik niet eens meer gewoon chillen voor de tv. Dus ben nu bicep curls en shoulder press aan het doen.

Ik ben op dit moment echt in staat mijn werk laptop door het raam te gooien. Elke keer als ik iets wil openen mail, document, programma of wat dan ook dan loopt de boel vast. Een mailtje wat ik normaal in vijf minuten heb verstuurd doet er nu rustig een uur over voordat ik ‘m kan verzenden. Ondertussen heb ik alles al meerdere keren opnieuw opgestart en ook onze ict helpdesk is op de hoogte maar ze hebben geen oplossing. Dus ik weet dat niemand er wat aan kan doen maar ik hoor nu als mijn zeurende collega morgen waarom ik niks heb gedaan.

1 like

Ik word zo moe van thuiszitten dat ik net aan de keukentafel in slaap gevallen ben en nu doet m’n arm het niet meer goed, want daar lag ik op

10 likes