Wat je even kwijt wil #35

Ik moet vandaag vier uur werken en ben bijna klaar. Niets werkt en heb ook al twee keer met IT gebeld.

Succes. Ik moet nog een paar uurtjes maar op deze manier schiet het niet op. Het voordeel van thuiswerken is wel dat ik ondertussen genoeg eten en drinken heb.

Ik heb al vijf bakken koffie gezet, luister nu muziek en doe dansjes. Enige nadeel is wel dat ik ze later ga inhalen (niet verplicht overigens) dus dat ik het dan alsnog moet doen.

Mijn vriend kwam net thuis met mijn droom louis vuitton tas :sob::heart_eyes:

61 likes

Dat herken ik drink ook liters koffie op dit moment.

Ik vind dat je jouw vriend moet uitlenen. What a dream

9 likes

Mijn rusthartslag keldert sinds het thuiswerken :sweat_smile:

10 likes

Jaaa hoor mijn vriend koopt niet eens bloemen voor me :tired_face:

7 likes

Wow, ben jij een topsporter?! (Grapje, ik zit nu op 67, vandaar :rofl:)

Haha, I wish. Het enige dat ik me kan bedenken is dat ik klein ben? En ik ervaar weinig stress op het moment.

Same :joy_cat: Ik moet altijd maar hinten dat ik bloemen wil (en dan krijg ik ze nog niet)

3 likes
  1. Voor zichzelf of voor jou?
  2. Waarmee heb je hem gechanteerd? Because we know you.
  3. Foto
19 likes

Ik heb geen zin meeeeeeeeer

1 like

@MrsCarr hoe is de situatie nu?

1 like

Wow zo laag! Mijn hartslag is juist eerst heel hoog geworden (omdat ik zo gestressed was) naar 79 en nu is het weer aan het dalen naar 75. Normaal zit ik rond de 69.

1 like

Dat lijkt me helemaal geen goed plan :joy::weary:

Still going strong

Voor mij!
Niet gechanteerd ben gewoon mn leuke zelf geweest.

En foto @Oprah

50 likes

Super lief van je vriendd :smiling_face_with_three_hearts: En leuk keukenpapier trouwens

1 like

Ja, heb ik ook gedaan! Werkt echt prima en het houdt niet veel licht tegen. Bij de bouwmarkt (maar ook online) heb je veel verschillende soorten en de ene laat meer licht door dan de andere. Ik heb eentje waardoor je helemaal niet meer naar binnen kunt kijken, maar merk eigenlijk geen verschil qua lichtinval.

1 like