Wat je even kwijt wil #35

@Soy.peor Gefeliciteerd! :confetti_ball: :tada:

1 like

Waarom mag dat niet? Stomme regel dan.

Helaas niet :frowning:
Hij is al blij dat hij nog een normale telefoon kan gebruiken

Dat snap ik maar die kan je nu toch wel opzetten? Misschien zijn ze niet bezig tijdens je tentamen. En anders van die slaap oordoppen kopen.

2 likes

Weet iemand toevallig of ze momenteel iets van feesthoedjes of -fluitjes hebben bij de Aldi? Voor een digitale verjaardagsgroet.

Oh ja dat is niet handig nee hahah, college zonder geluid.

1 like

M’n vriend stuurt me net een foto van allemaal lammetjes in de wei :heart:

7 likes

Omfg. Nu komt er net een pakket van jeans centre. Mist er een broek. Wtf man

2 likes

Ik heb vandaag een bezichtiging.
Willen jullie voor me duimen? :blush:

22 likes

Een boterham met kroket is zo lekker :drooling_face:

13 likes

Ik wil binnenkort een Bob Ross schilderij namaken maar ik heb acrylverf en hij gebruikt olieverf. Is dit heel erg? Maakt dit veel verschil? Ik heb echt geen idee :woman_shrugging:

Ik heb net zo’n hele slechte mora kroketburger gegeten zo vies lekker ook

2 likes

Olieverf droogt een stuk langzamer dan acrylverf, waardoor het in principe geschikter is voor nat-in-nat. Maar denk dat het prima kan hoor, misschien wel even opletten dat je niet al te dunne lagen gebruikt omdat het dan nog sneller droogt.

Edit: wat @mores zegt dus :grin:

2 likes

Het resultaat zal hoogstwaarschijnlijk wel een verschil in glans (en daardoor ook diepte) geven. Inderdaad wat dikkere lagen gebruiken!

2 likes

Al weken, nee maanden stress ik hem voor de belastingdienst. Omdat ik iets moest betalen maar nog niet had gedaan. Durfde niet meer in de brievenbus te kijken. Lag er wakker van dus vandaag eindelijk gebeld omdat ik het serieus niet meer aankon

HEB IK AL BETAALD???

61 likes

@mores @Dazed @Pudding
Thanks voor jullie antwoorden! Ik ga het gewoon proberen met acrylverf. Heb sowieso niet al te hoge verwachtingen van het eindresultaat aangezien ik totaal niet creatief ben maar lijkt me wel heel ontspannend en leuk om te doen!

5 likes

Ja ze hebben het blijkbaar al een aantal maanden zelf afgehouden van mijn huursubsidie maar dat heb ik niet gemerkt :+1:t3:

7 likes

Omg ik heb zojuist een nieuwe tafel gekocht. :heart_eyes:

16 likes

Ik heb me echt vlak voor de ellende uitbrak hier aangemeld bij Picnic, ben gvd nog niet één plaats gezakt :joy::sob:

Nog 260 plekken te gaan…

3 likes

Net liep ik op de dorpsstraat waar je niet mag fietsen. Passeert een man mij echt rakelings op de fiets dus ik zeg iets te hard “Hallo 1,5 m afstand please”. Schoot er echt uit. Kijkt die man om, draait om, stapt af… en toen is deze held op sokken maar een winkel ingegaan en heb me daar 15 minuten verstopt hahaha kut waarom ben ik zo :frowning:

21 likes