Zag vandaag twee oude vrouwtjes door het park lopen. Niet op het pad maar ieder aan een kant van het pad op het grasveld. Was wel 4 meter denk ik 
Ik wil vandaag écht mn kamer verven maar krijg de kracht maar niet 

Doen! Ik twijfelde er ook mega lang over, maar ben er zo ontzettend blij mee. Op kantoor kon ik me ineens een stuk beter concentreren en in de trein/het vliegtuig/nachtbus is het echt een godsgeschenk
Ik heb zelf de sony wh-1000xm3, was destijds flink in de aanbieding bij de rentepuntenwinkel van ING (je zou amazon.de ook kunnen checken, hebben vaak goede aanbiedingen). Maar volgens mij is het forum hier redelijk gelijk verdeeld over Bose / Sony, ik vind zelf Bose een iets te veel vissenkom gevoel hebben en vond die Sony chill zitten, maar dat is persoonlijk natuurlijk
Ik ben er zoooo’n potje van aan het maken. Wat een kutweek dit.
Wil slapen en eind mei een keer weer opstaan. 

Ik heb een bosje tulpen gekregen van werk, met een kaart waarop een bemoedigende tekst staat. Toch mooi!
Wilde net ook bestellen want mijn reinigingspotje is op. Hellup, is het enige waar mijn huid van opknapt.
Ik ging vandaag met allemaal kerels plantjes planten en ik had als enige geen handschoenen aan.
Ik vond het stiekem wel grappig dat ik als enige vrouw gewoon mijn handen vies aan het maken was terwijl alle mannen handschoenen droegen haha. Ja ik bedoel zolang er water en zeep is vind ik vieze handjes niet erg.
‘Vroeger’, toen ik een onzekere, wat te dikke puber was (in tegenstelling tot de wat meer zelfverzekerde te dikke volwassene die ik nu ben) droomde ik wel eens dat ik ergens solitair opgesloten werd en het enige wat ik daar kon doen was gezond eten en sporten. Ik zou daar dan helemaal slank en sterk uitkomen. Ik neem die droom graag terug nu.
Ze zijn bij mij zonnepanelen aan het installeren en nu zetten ze overal de deur open en lopen in en uit, heel irritant. Hahaha maar mag niet klagen want woningbouw fixt dit, maar toch 

Ik zit hier ook zo erg over te twijfelen, wil het echt graag maar duuuur 
Ik heb boodschappen gedaan met de zelfscanner, heb een sixpack blikjes drinken gekocht en die ben ik dus kwijt. Ze staan of gewoon terug in het schap of in de kar die ik achter gelaten heb. Het is maar 3,50 of zo en ik heb ze niet per se nodig maar het irriteert me toch 
Hahaha ja zo blijf je bezig he
Duurdere!
Als je nu toch veel geld uit gaat geven zou ik het gelijk goed doen 
Ik heb de duurdere variant en heel lang de QuietComfort 35 II van mijn vriend gebruikt. Maar de 700 variant vind ik echt fijner hoor! Knopjes werken fijner en je kan heel intuïtief volume aanpassen of de volgende song selecteren op de koptelefoon zelf. Je hebt verschillende levels van noise cancelling en dat inklappen is niet nodig voor mijn gevoel, want de case waarin ze komen passen ze normaal in terwijl de case niet veel groter is oid. Plus ik vind ze ook mooier!
Ja vooral nu ze “even duur” zijn als de QC35 zou ik wel voor de 700 gaan hoor! Ik was ook echt heel erg aan het twijfelen maar so worth it! NC op de 700 is net wat beter + de bediening net wat moderner, volledig de upgrade waard (vind ik)
Je zou bijna denken dat ze het expres doen zodat de pakketbezorgers een beetje ontlast worden in deze drukke tijd 
Pffff ben covers van Davina Michelle aan het luisteren maar wat een geblèr zeg. Zit met kromme tenen te kijken en te luisteren naar die overdreven uithalen van haar
Ik snap haar populariteit dus ook echt niet (al is ze hier ook geen grote favoriet). Maar toen iemand zei dat ze een betere zangeres was dan P!Nk (ze stond bij haar in het voorprogramma volgensmij) had ik echt zoiets van heb je poep in je oren of zo?