Sorry wat zeg je ik spreek geen vlaai.
grapje lof joe
Sorry wat zeg je ik spreek geen vlaai.
grapje lof joe
Normaal heb ik het rete druk in de thuiszorg en nu heb ik gewoon niks te doen. Heb elke dag pauze van 2 uur of ik ben al om 10 klaar.
Heb wel van die vervelende scheurtjes en kloofjes van al het handen wassen.
Dus, iemand nog een goede handcrème tip?
Kruidvat handcreme werkt heel goed vind ik!
Voor 2,- een kaartje sturen met foto('s), geen verzendkosten. Leuk misschien om naar iemand in je omgeving te doen!
Gefeliciteerd @Soy.peor
en @Flopsyunicorn ik vind niks zo fijn voor m’n handen als een beetje kokosvet, al is dat wel alleen handig vlak voor je gaat slapen ofzo want moet wel even intrekken
Groot gelijk!. Even bijkomen. Deze saga is al maanden aan de gang toch? Balen dat alles nu nog verder onder druk staat door corona maar zo te lezen heb je de juiste keuze gemaakt nu.
Ik kocht minder dan een jaar geleden 3 broeken bij jeanscentre. Die zijn nu alle drie al stuk, waarschijnlijk productie fout. Ik mag ze terug sturen. Gaat er eerst vanalles mis met de communicatie daarover. Vervolgens bestel ik 2 nieuwe broeken naar, en nu zijn ze m’n order kwijt terwijl er wel geld is afgeschreven.
Het is dat ik nergens anders broeken met lengte maat 36 kan vinden die naar m’n smaak zijn anders zou ik nooit meer iets bestellen daar
MEP ZE
Hiep!
Jij hebt echt een goede noise cancelling koptelefoon nodig.
Ik ga vandaag mijn leerlingen bellen, maar ik ben het steeds aan het uitstellen omdat ik echt op het punt sta om te janken. Niet echt een goeie look, een juf die je jankend opbelt.
Nein! Deka en Dirk verkopen het ook.
Is hun huismerk
Nou tis maar goed dat ik momenteel toch niemand zie behalve heel soms iemand in de supermarkt. Nadat mijn haar om de een of andere vage reden groen uitsloeg (zelfde verf als altijd gebruikt), is het nu pastelgeel achtig. Mooi man. Lang geleden dat het zo fout ging
Heb inmiddels al een aantal cliënten gebeld die tijdelijk uit zorg zijn, en ik mis ze
Vooral onze oudste cliënt wil ik wel even zien!
Die man is altijd zo positief en nog helemaal bij de tijd (hij is ruim 100).
Hij vroeg ook elke keer hoe het met ons huis was. Ik wil hem de foto’s kunnen laten zien van hoe alles is geworden.
Haha zal er nog even een strik in doen voor de ultieme paaseilook
Kan hij facetimen? Misschien kun je dat met hem doen en een rondleiding door je huis geven.