Pannenkoeken bakken met haar. Aka maten leren. Daarna verdelen in breuken.
Ik zeg winwin.
Oh en stuur een foto naar de leerkracht, vindt ie vast leuk
Of cake of taart
Pannenkoeken bakken met haar. Aka maten leren. Daarna verdelen in breuken.
Ik zeg winwin.
Oh en stuur een foto naar de leerkracht, vindt ie vast leuk
Of cake of taart
Ze moeten klokhuis masterclasses doen. Een ervan is gekleurde pannenkoeken maken. Heb beloofd dat binnenkort samen te doen.
En dan maar zoals als jij tipt goed afwegen afmeten en verdelen!!
Haha top!
Hahaha, ik hoor hier net ineens keiharde muziek en iemand heel vals zingen. Staat er iemand uit het complex voor mensen met een beperking op te treden compleet met fout jasje. De glimlach van een kind, reisje langs de Rijn…Hij ging helemaal los, niet om aan te horen
Omg
Gefeliciteerd!
Wat leuk! Mag ik die eerste ook nog doen?
Nee wel van de tacos
Ja hoor hij staat nog in het memes topic.
Hahaha oeps. Ging ook echt nog teruglezen en net toen ik terugkwam om het aan te passen naar salsa en guac had je al geantwoord.
Bij ons gelukkig ook🙏🏻. Ik zat al helemaal te stressen.
Kut ik heb dit letterlijk twee dagen geleden uitgespeeld (helemaal trouwens haha) maar weet zo ff niet wat 17 is??? Volgens mij zat ik daar ook even vast. Stuur eens een screenshot
Edit: is het die ene met al die afgesloten delen???
Gefeliciteerd!!!
Dit was echt een stomme werkdag.
Maar nu vond ik net een tekening van mijn buurjongetjes in de brievenbus met “bedankt voor de beer” haha zo schattig, want ik heb echt maar een mini beertje voor mijn raam.
De jurk zit in de was en de salsa zit ook in mn haar. De leven!
Proficiat !
Waarschuwing: zeurbericht + self pity
Ik heb net ff een beetje liggen janken om het hele coronavirus en alle afgelaste plannen van de zomer. Ik leef altijd op in de lente en zomer… geniet van gezelligheid, zwemmen, bbqen, festivalletjes, terrasjes, warme zomeravonden en alles valt nu weg
En ik weet het “Kim, there’s people that are dying” en het kan allemaal veel erger… maar ik had gewoon veel zin in deze lente/zomer en die is kapot. De muren komen op me af. M’n school is waanzinnig onduidelijk wat me heel onzeker maakt. Ik ben bang op nog meer studievertraging. Mijn werk heeft nauwelijks werk voor me. En ik voel me de laatste maand chronisch single. Ik voel me nog meer single dan dat ik me normaal rond kerst of om 24.00 uur op nieuwjaar voel… BAH
Werken ging recht fucking verrot vandaag. Had tussendoor nog een gesprek met mijn psycholoog en zat volop te janken maar daarna moest ik nog aan het werk.
Wil ik net afsluiten na deze fucking kut dag, zie ik een mailtje waarin iemand zegt dat al mijn werk van bijna een hele werkdag kwijt is. Het is gewoon niet meer vindbaar. Ben zo boos, waarschijnlijk heb ik het zelf niet goed opgeslagen maar dat kut programma werkt vaker niet mee dus grote kans dat het toen ook fout is gegaan. Had het zo mooi gedaan en nu is het dus foetsie.
En dan denk je; nou lekker eten vrolijkt je wel op. Nee ik moet een smerig restje opeten. En ben ook nog eens te laat voor een live work out door deze onzin. Kutdag.
Het enige wat ik echt mis nu is mijn fysio