Heuj, hier nog iemand aan de wijn, heerlijk! Sterker nog, ben nog even aan het werk ook. Ben er wel bedachter op, drink wat gematigder, maar hallo, quarantaine moet wel een beetje leuk blijven.
Ha volgens mij hadden ze het niet per se over tijdens het werken zelf. Al zag ik op instagram dat wel een paar keer voorbij komen, mensen die alvast met de borrel beginnen tijdens het werk.
Haha kut ik heb net vanmiddag weer een fles wijn gehaald. Maar ik mag hem morgen pas openmaken van mezelf. Merk wel dat ik echt meer drink ja, stom eigenlijk wel
Oh huh het is al donderdag. Ik dacht dat we nog aan het begin van de week zaten. Waarschijnlijk ben ik aan het einde van deze crisis zo in de war dat ik al kerstversiering ga ophangen.
Ja dit dus. Vanmiddag hadden ze het op mn werk over Pasen. Ik dacht Pasen, dat is toch nog 2 maanden weg. Nee dus. Hoef ik in iig niet verplicht te gaan gourmetten bij de schoonfamilie 

Haha, maar koud douchen vind ik ook vervelender dan zwemmen eigenlijk want dan ben je je er zo bewust van dat je het zelf doet.
Ik heb even opgezocht wat de temperatuur de laatste keer was het ongeveer 3 graden, volgens google was de zeetemperatuur ongeveer 2 graden. Ik deed het in Denemarken met vrienden die het gewend zijn. Wat wel hielp is dat we vanaf de kade in de zee konden springen, dan even zwemmen er snel uit en de sauna in haha.
Ik heb overigens niet echt gezwommen, vaak bleven we er maar een paar seconden in omdat er 1 trapje was en we met een groep van 4 man waren. Maar als je een wetsuit hebt lijkt het mij wel wat makkelijker om ook langer in het water te blijven.
Maar alleen al een duik in het koude water is zooooo fijn! Het voelde echt als een reset en al mijn pijntjes/vermoeidheid/klachten verdwenen zodra ik in het water sprong. Ik zou als ik jou was het gewoon een keer proberen en dan chille warme kleding meenemen, thermosfles thee en een dekentje zodat je daarna even chill op het strand weer warm kan worden.
Edit: misschien de eerste keren alleen gaan trouwens haha, zou dan even vragen of iemand mee kan voor het geval dat het fout gaat. Niet dat het vaak fout gaat, maar je weet niet hoe je lichaam reageert op zo’n heftig temperatuur verschil als je het niet gewend bent.
Ik ga zo lekker hierop vanavond. Wijntje erbij en door de kamer dansen 
Yes, morgen weer werken
.
(denk ik morgen vast anders over, this super druk)
Mijn wijn en al mijn lekkere eten is ook op. Morgen maar weer even aanvullen voor een week. En groenten natuurlijk
Ik word echt gek van mijn spotify of Google home. Het liedje wordt steeds halverwege afgekapt en dan start er een nieuw liedje.
Ik heb mijn hoepel meegenomen bij mijn ouders en nu een paar keer geprobeerd maar na 3 rondjes valt ie naar beneden en djuu t doet ook gewoon pijn in mijn zij?!
Ik heb 2 maanden gratis blendle gekregen van de appie. Nja prima heb toch geen zak te doen. Luister ik nu naar zon samen gesteld bedtime story van hun. Ik dacht nah lekker tot rust komen. Roept dat ding keihard mijn naam. Godverdomme recht op in bed.
Jezus, ik kan echt niks meer hebben. Tweede glas rosé en ik voel me al aangeschoten. Zit je dan naast je ouders op de bank 
Omg ik kijk naar first dates op een, Belgische tv. En er is een vrouw die nu samen eet met een Marokaanse ma n. En die vrouw is zooo racistisch. Ja ik kan niet geloven dat ze mij hier zetten met een Marokaan. Zoek jij niet beter iemand van je eigen soort…
Ik heb een vaginale schimmel en corona. Ik mag de deur niet uit. Vriend mag de deur niet uit. Bol.com verkoopt geen eitjes en no way dat ik de buurvrouw ga vragen om een ei te kopen. Help 
Welke omgeving woon je? Kunnen wij helpen?
Kan je niet online bij de Jamin bestellen of de HEMA?
Hahahaha die zou ik niet in mijn kut stoppen.
Hahaha wat, jamin? Paaseitjes tegen schimmel?
Oh lol spuitelf