Ik vind het echt vreselijk dat het nu nog licht is. Nu gaan douchen voelt ook zoo raar terwijl ik meestal als ik thuis ben rond deze tijd douche
Ik ook. Zo veel pijn
Ah wat kut zeg⦠Bestel anders iets lekker en houd het restje voor morgen?
Het restje is al van eergisteren en morgen wordt het er niet lekkerder op denk ik. Normaal zou ik denken; oh straks naar winkel voor ijs. Maar in deze situatie ga ik niet echt alleen voor snackwerk naar de supermarkt⦠Dan wordt het extra groenten/fruit kopen, en dan niet om als vreetzak over te komen maar om als een normaal mens over te komen in deze tijden en boodschappen doen :ā)
Dankje voor je reactie!
kun je het restje inderdaad niet voor morgen bewaren? En kun je vanavond nog even iemand bellen om over de psycholoog te praten?
Oh dat is geen optie dus sorry . Wel heel goed dat je het opeet!
Ja, precies dat gevoel! Ik huil normaal ook niet snel maar voel me vreselijk alleen. En de berichtgevingen dat het waarschijnlijk allemaal nog veel langer gaat duren vallen me echt zwaar
Er is inderdaad niets om naar toe te leven. Het is zoān onzekere, kut situatie⦠Ook al moet ik me er bij neerleggen het was me net ff wat veel
En dankje! Ik hoop dat jij je ook snel beter voelt!
Misschien niet echt zwemmen, maar je kan wel eventueel een duik nemen in de zee en dan langzaam opbouwen dat je steeds wat langer kan! Ik ben er afgelopen winter mee begonnen en het is echt super chill! En extra goed nu want het werkt bloeddruk verlagend. Moet je wel zorgen dat je warme kleding hebt voor daarna.
Is vandaag de dag dat ik 12 minuten naar het station loop om te zien of mijn fiets daar nog staar? Heb hem 5 weken geleden daar neergezet(wel met dubbelslot en het is een uitgaand fiets)
Knuffel
Ja, je hebt gelijk! Het is denk ik meer dat ik al sinds eind januari thuiszit en nu eindelijk weer iets nuttigs kan gaan doen, dat ik meer van mezelf verwacht had? Maar ben sowieso altijd wel streng voor mezelf. Ben nu in ieder geval een stukje gaan lopen en voel me weer een stuk beter, ook mentaal. Dus dat is wel fijn! Thanks voor je relativering!
ben echt ab osterhaus-moe
Juist als je lang thuis hebt gezeten is alles vermoeiender. Maar ik kan het me voorstellen hoor, je wil gewoon lekker knallen. Fijn dat je je wat beter voelt
Zouden er veel mensen een drankprobleem krijgen door deze corona situatie?
Ik zit opeens op een donderdag aan het bier. Een halve liter. Ik drink wel eens in mijn eentje maar dan houd ik me wel aan het weekend. Dacht nu echt van stik erin, rotdag. Maar alcohol drinken als coping voelt toch wel anders dan een zak chips leeg kanen.
Nou beter voel ik dit morgen niet aan mijn hoofd
Mijn god wat een irritante vent.
Dat zusje lijkt me echt de hel zeg. Sowieso irritant, een vervelende schoonzus (weet er alles van) maar als je er dan ook nog in ƩƩn huis mee moet leven. Zo kinderachtig doet ze. Ze is toch ook gewoon 25+?
Hopelijk kom je ff tot rust bij je moeder.
Ik heb zojuist inderdaad een flesje bier geopend omdat ik me alleen voel en daar zin in heb, terwijl ik normaal nooooooit alcohol in mān eentje drink. Nou ga ik absoluut geen alcohol probleem krijgenā¦
Maar wellicht mensen die er gevoeliger voor zijn of iemand die het momenteel zwaar heeft (geen werk, schulden, slechte gezondheid, sterfgevallen in de familie, noem het op) kan dit best overkomen⦠Denk dat we sws de komende jaren wel meer problematische gevallen zullen zien dankzij de corona crisis.
@ellegirltalk Ik schenk nu ook veel vaker een glas wijn in voor mezelf nu⦠Mijn ouders ook hoorde ik.
Geen drank probleem. Wel een eet probleem. Heb nog net niet mn meubels niet opgevroten.
Ahhhww een vriendinnetje heeft een cadeautje opgestuurd zei ze net. Hoe lief
Ik drink ook meer dan ik deed. Niet verontrustend maar ik drink eerder echt nauwelijks. Ik hoorde ook dat naast ex papier en paracetamol de drank erg hard gaat en ook van vrienden daf ze meer drinken dan voorheen, dus we zullen niet de enige zijn.
Hoop dat het weer wat beter gaat na je rotdag. Slapen helpt vaak dan als je enige. Morgen is in ieder geval betere
Ik zit opeens op een donderdag aan het bier. Een halve liter.