Wat je even kwijt wil #35

Ik heb een tijd geleden een picnic bestelling gedaan en was glad vergeten wat ik allemaal had gekocht. Heb net even gekeken en ben niet ontevreden over mijn keuze een week geleden. Zo kom ik de weken daarna wel door.

5 likes

Weet niet wie er harder ligt te snurken, vriend of kat

4 likes

Noooo wat flauw!

2 likes

Ondanks dat de dagen soms langzaam lijken te gaan vloog deze week zo snel voorbij. Morgen alweer vrijdag

14 likes

precies dit zei ik vandaag ook al! quarantaine doet iets raars met je tijdsbesef. gelukkig alweer bijna zondag want boer zoekt vrouw woohooo

5 likes

Besef hoelang we al niet meer hebben kunnen winkelen op zaterdagmiddag

25 likes

ik vond webcams altijd overbodig en had die van mij ook afgeplakt maar sinds ik veel beeldbel ben ik er vet blij mee. Werkt toch veel fijner dan beeldbellen met een telefoon of tablet. Om te bedenken dat ik eerst dacht dat ik liever een laptop zonder webcam heb want wellicht is hij dan een paar tientjes goedkoper :crazy_face:

Welk besturingssysteem heb je?

1 like

Vorige week had ik zo easy een link voor KUWTK nieuwe aflevering gevonden maar nu werkt niks echt kut

Oh nice kreeg vanavond schijnbaar een appje (lees het nu pas) dat ik morgen ook gewoon thuis mag blijven als ik wil. Okeee haha, uitslapen. :rofl: Normaal zou ik wel heen willen hoor maar het is er echt zo saai momenteel en ik ga na de ochtend toch op dit moment altijd weer naar huis.

1 like

Ik kan weer eens niet slapen

1 like

Ik ben al weken bezig met een cadeau voor m’n moeder. Ik ben weer veel te laat begonnen. Heb alleen morgen nog om eraan te werken, dus lekker twee nachtjes door feeeest

Je weet dat je te veel op hebt als je je pakje sigaretten wil opladen met de lader van je telefoon.

16 likes

Ja dit heb ik ook! Aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik al 2 maanden thuis zit maar aan de andere kant denk ik nu wel: huh nu alweer vrijdag?

Een kennis zit in zuid Amerika en kondigde een tijdje geleden aan dat ze daar zou blijven want of je nou hier of daar in lockdown zit maakt niet uit. Maar nu zegt ze dat het daar toch wel anders is en ze zich niet veilig voelt en ze mag maar 1x per dag naar buiten en dan alleen. Dat ze jaloers is dat wij een rondje mogen fietsen en met 2 personen etc… Tsja, misschien had je daar dan wat beter over na moeten denken voor je besloot te blijven :woman_shrugging:t3:

13 likes

Ik heb vaak van die dromen dat ik thuis ben en ergens heen moet maar het lukt me niet om daar te komen. Nu had ik een droom dat ik ergens was en het lukte me maar niet om thuis te komen haha. Wat quarantaine wel niet met je doet.

1 like

Oh man, ik heb zo ontzettend ruk geslapen. Wat een kutnacht.

Ik moest net ongeveer de meest belangrijke mail van het jaar naar mijn baas sturen, en nu ik terugkijk zie ik dat heel de layout is verpest. Het lijkt nu net een soort gedicht:

Want de zinnen
Staan allemaal zo
Dus ze vullen niet het hele scherm
En worden halverwege afgebroken

Ik huil :sob: durf er ook niet nog een goede versie achteraan te sturen

12 likes

Nou beetje flauw, super kut toch dat ze zich daar niet veilig voelt.

3 likes

18 april is mijn laatste dag bij mijn werk en waar ik het eerst echt jammer vond ben ik nu zo blij. Ik kan echt niet wachten tot het zover is. Ze flikken me echt iets wat niet kan, heb er slecht van geslapen zelfs. Ben best trots op mezelf dat ik nog uberhaupt serieus aan het werk ben voor ze.

2 likes