Wat je even kwijt wil #35

Er staat vaginale schimmel en zoiets niet aan een buurvrouw vragen. Dus gok het wel.

1 like

Waar woon je? Ik werk bij een drogist dus kan het meenemen boor je! Is ook te bestellen op e.tos.nl

1 like

You Made my day! :joy: hardop gelachen dus bedankt haha

3 likes

Dit ei ook ik ben nu knalrood. :rage: :hot_face: :japanese_ogre: :japanese_goblin:

13 likes

Neeeeee ik denk dat je nu veel forummers een lach op het gezicht hebt gegeven! (En ik kon het wel even gebruiken)

5 likes

Ik ga helemaal stuk hahahahahahahahahahha leukste opmerking van de dag

6 likes

Apotheek/huisarts bellen. Apotheek bezorgt ook indien nodig. Dit is indien nodig :kissing_heart:

2 likes

Ik lees met een half oog terug over dat mensen meer drinken, wou hier net komen klagen waarom ik een halve fles wijn tijdens een zoomdate met vriendin heb gedronken haha zo onnodig

4 likes

Ik heb echt mega nek en armpijn nu ik veel achter de computer zit/weinig beweeg EN niet naar de fysio kan :sob: en ik heb tietpijn dus ik moet denk ik ongesteld worden (hoop dat daar de pijn van komt tenminste) dus nu ben ik zielig :sob:

Net wel 2 uur lang geskypet met vriendinnen en ondertussen een kleurplaat gemaakt :heart_eyes:

1 like

@SimpleThings Kruidvat bezorgt ook thuis geloof ik!

1 like

He getver, ik voelde me de afgelopen weken helemaal prima en net nu m’n horecawerk weer bijna opengaat voor afhaal begin ik ineens te hoesten en heb ik verhoging?? Hoop heeel erg dat het morgen weer over is, had net zo’n zin om weer lekker aan de slag te gaan daar

3 likes

Same. Mijne probeert via de mail me te helpen maar dat blijkt toch erg lastig voor een fysio :joy:

Ik heb sinds deze week opeens een super irritante buur die harde muziek afspeelt. Alleen weet ik dus niet wie het is en ik heb echt geen zin om nu naar buiten te gaan en een rondje te lopen

Ik lig echt te gieren in bed hahahahaha

1 like

Damnn jij bent vast goed in paaseieren verstoppen haha

10 likes

Hè maak mijn verborgen talent nou niet bij iedereen bekend. :upside_down_face:

1 like

I see what you did there

8 likes

En dat te bedenken terwijl ik een hekel heb aan zetpillen.
Maar nu weer tot de orde van de dag. :sunglasses:

1 like

Ik heb dus ook een schimmelinfectie echt ellende zeg

1 like

Ik heb mijn uitgegroeide gelnagels er af gesloopt en het ziet er nu stukken beter uit (not)

2 likes