Ik heb op de onderste delen van mijn ramen ook raamfolie en heb het idee dat het bijna net zoveel licht doorlaat dan wanneer er niets voor zit eigenlijk.
Ik heb 2 maanden antibiotica geslikt en nu heb ik, op eigen aanvraag, een onderhoudskuur gekregen met andere antibiotica voor de komende maanden maar ik werd van deze de vorige keer misselijk.
Sowieso baal ik wel beetje dat dit nodig is, ik haat mijn lichaam echt zo erg af en toe.
Ik belde de huisarts want ik moet bloed laten prikken voor mijn schildklier, maar ze deed zo moeilijk. Over een half uur moet ik mijn behandelaar bellen en dan moet ik aan haar vragen of ze mijn huisarts belt. Wat een gedoe
Ik had in mijn vorige kamer ook raamfolie en had juist wel het idee dat het veel licht tegenhield? Het werd juist extra snel donker in mijn kamer terwijl ik mijn kamer op het westen had. Wil in mijn nieuwe kamer nu eigenlijk ook geen raamfolie meer hebben.
Maar als ik de berichten van de andere forummers lees had ik misschien wel het verkeerde soort haha! Volgens mij had ik die van de gamma.
Ik ben echt ZO SLECHT in het maken van keuzes
. Moet vakken kiezen en mij lijkt bijna alles leukā¦
Echt blij met mezelf dat ik het schrijven van een paper zo lang uitgesteld heb! Deadline is morgen en ik heb alleen nog maar een inleiding.
Wow wat heb jij sowieso een rustige hartslag! Die van mij is trouwens ook flink aan het kelderen! Maar ik ben ook actiever dan normaal, daar kan het ook aan liggen.
Ah joh kan makkelijk! Hoeveel woorden? Go go go!
1500 maar, dat scheelt! Maar ben al sinds 9:00 vanmorgen een poging aan het doen om eraan te werken, dus het feit dat ik nu alleen de inleiding pas heb werkt wel demotiverend. En het is wetenschapsfilosofie, ook niet iets dat ik zomaar uit mijn mouw schud helaas. Maar heb nu wel een goed framework wat ik alleen nog in hoef te vullen, dus dat is positief!
Ik werk thuis en heb vandaag echt nog geen ene flikker uitgevoerd
Ik heb zojuist eindelijk de moeite genomen om mijn tuinstoelen weer rechtop neer te zetten, waren met die 2 stormen tijdje geleden om gewaaid.
Samenvatting
Maar ben ook meteen gestraft voor mijn luiheid want kreeg allemaal regenwater over mijn voeten heen wat in die stoel lag. Ik had slippers aan hehe.
Ik heb echt niks met LV maar vind deze dan wel weet tof door die patches.
Teach me how!
Was zij niet op dat event van Mascha en Josh? Dan zou ze toch 2 weken in quarantaine moeten of ben ik nou gek
Omg ja zij gaat vgm vaak naar die stad. Ben haar nog nooit tegen gekomen helaas
Zo sjill dit hele " ik hang het pakketje aan je deur en bel aan en ben weg " systeem. Heb nog wel gezwaaid en bedankt gezegd aan de deur toen de pakket bezorger al in zn auto was haha. Maar zo weet ik tenminste wel dat mn pakket bij mijn voor deur komt en dat ik niet al mn buren moet vragen of mijn pakket bij hun ligtā¦
Nee alleen als je klachten hebt, anders mag je gewoon naar buiten, ook als je contact hebt gehad met iemand die positief getest is.
Oh ik dacht als je al contact hebt gehad met een besmet iemand! Nouja dan vind ik het nog dom dat ze nu gezellig naar de stad gaat maar goed
Ik heb gister een kussen in een hoodie gedaan en heb die geknuffeld
Pff heb echt een kutdag maar vanavond Au-pairs en Anne+ kunnen kijken vrolijkte me op. Maar het is helemaal nog geen dinsdag
Oja dat heb ik ook gelezen vandaag maar niet geregistreerd. Thnx