Wat je even kwijt wil #35

Zat vanochtend in m’n hoofd

6 likes

Ik had precies dit!!! Daarom vandaag een dag vrij genomen om niks te doen.

1 like

Ben helemaal vroeg opgestaan om mee te doen met een trekking voor Nike sneakers maar ben niet geselecteerd huileee :sob:

2 likes

MMj8

10 likes

Ik ga dit ook doen volgende week denk ik. Word helemaal gek van het continue gevoel iets te moeten doen en bereikbaar te moeten zijn.

2 likes

Dit spreekt elkaar tegen

4 likes

Oh ja! Geen bericht, slecht bericht :joy:

1 like

Ik weet dat ik gezegd heb dat het beter was als het alleen maar regende tijdens deze coronatijden, maar ik vind het echt veel moeilijker om uit bed te komen en aan de slag te gaan als de zon niet schijnt

1 like

Voor mij is het te laat maar wellicht voor anderen die nog dingen van plan zijn:

10 likes

Vaak de beste manier :v:

1 like

We hebben geen water voor een paar uur dus ik was maar in bed gaan liggen want het leven had geen zin meer. Maar nu moet ik poepen dus ik ben ons laatste wc-water aan het verbruiken en ik kan dan dus niet mijn handen wassen zo.
Zwaar leven.
Alles wat ik wil doen vandaag vereist minimaal water. Ik wil schoonmaken, plantjes zaaien, naar de winkel (handen wassen voor en na), etc.

ik ben in mijn hoofd zo veel bezig met de dood. hoe het voelt om dood te gaan, wat je die laatste minuten en seconden denkt, of ik door iemands hoofd ben gegaan toen diegene overleed, of je heel bang bent als je voelt dat je gaat, hoe ik twee weken geleden dingen in mijn agenda zette en toen niet wist dat die ene dag iemand zou komen te overlijden, dat die apps gewoon voor altijd open zullen blijven staan, dat we maar denken dat we het leven en de toekomst onder controle hebben maar dat niet zo is.
ik heb me twee dagen ziek gemeld omdat ik ook gewoon niet kon stoppen met mezelf gek maken in de nachten
Ik probeer mezelf te trainen mijn gedachtes ergens anders op te laten focussen misschien hebben jullie tips ofzo. Vooral de momenten in bed voor het slapengaan als je niets anders te doen hebt

1 like

Ik zag net politie en ambulanceverpleegkundigen bij 1 van mijn buren in dit gebouw naar binnen gaan. Het zag er zo serieus uit en ze zijn er toch wel een poos geweest… Ik hoop maar dat hij / zij snel opknapt.

Net voor het eerst in drie weken weer een beetje makeup op en ik zie er echt tien keer beter uit zo. Toch jammer weer

4 likes

En doortrekken dan?!

Dat kan precies 1 keer omdat je wc zich opvult nadat je spoelt. De keer erop vult het dus op met lucht.

1 like

Moet weer een VOG aanvragen voor mijn werkgever en hoewel ik geen strafbare feiten heb gepleegd, spookt toch steeds door mijn hoofd: wat als ik toch een moord heb gepleegd maar ik het gewoon ben vergeten??

51 likes

Hahaha ik hou echt van de dramatischheid van deze post (is dat een woord??)

3 likes

Ik wil wat foto’s verzamelen om te printen en veel staan op Whatsapp. Ik dacht dat daarvan automatisch een back-up werd gemaakt ik Google Foto’s, maar ik zie volgens mij alleen de foto’s die ik zelf heb verstuurd. Iemand een idee welke instellingen moet aanpassen of wat hiervoor handig is?

Bij whatsapp kun je downloaden naar filmrol ergens aan zetten, dan komen al je foto’s automatisch bij je eigen foto’s terecht.

1 like