tip van een mede-preggo:
ik had laatste deze
en hij was niet vies, zeker niet als je het in een wijnglas doet haha
smaakte een beetje perzikachtig
tip van een mede-preggo:
ik had laatste deze
en hij was niet vies, zeker niet als je het in een wijnglas doet haha
smaakte een beetje perzikachtig
@Nefertiti Gewoon in wcpapier rollen en in je handtas stoppen. Dan kan je het buiten weggooien
Maar dat geldt denk ik alleen voor nieuwe foto’s toch? Het gaat me voornamelijk om oude foto’s op dit moment
Ja klopt, bij oude foto’s moet je ze dan handmatige bewaren denk ik
Man man man, net boodschappen in huis gehaald en nu ben ik overspannen. Lekker allemaal met zijn tweeën de winkel in, maar wel handschoentjes aan!!! Kutten
Wat voor een telefoon heb je? Ik zet ook vaak iets aan maar dan stel ik in dat het na 20 of 30 minuten stopt.
Als je in Google photos links bovenin op die drie streepjes klikt, en dan op device folders, kies je dan whatsapp en dan back up en sync aanzetten. Geldt wel voor een android telefoon dit trouwens
Maar werkt het niet gewoon via je klok en dan timer en dan als timer eindigt stop afspelen.
Ik mis dit soort reclames (en HI) soms best. Ik word er zo nostalgisch van.
Thanks! Dit staat al aan maar ik zie alleen de foto’s die ik zelf heb vestuurd
Oh nee wel iets meer maar zeker niet alle foto’s van Whatsapp. Bijzonder dit. Ik ga even op zoek naar een app die alles verzamelt.
Haha wat stom eigenlijk datwe massaal een beetje aan het verslonzen zijn zonder sociale controle @monkeyslut @Bakkes
Herken het helemaal, ik sla ook wel eens een keer douchen over nu en heb eigenlijk geen zin om make up op te doen, terwijl ik weet dat ik me vaak wel beter voel als ik er leuk uitzie. Maar toch niemand die het gaat zien. En ik loop eigenlijk de hele dag in sportkleding omdat ik toch elke dag even wil sporten terwijl omkleden nou ook niet zo lang duurt. Toen alles normaal was kleedde ik me ook gewoon om namelijk. Blehh, wat een stomme tijd.
Ik heb de laatste tijd gewoon hoofdpijn van het boos kijken. Na dit gehele Corona gedoe gaat deze meid maar Botox in haar mik laten spuiten.
dankjewel voor je reactie en woorden en @mores ook! <3
ik ben helaas vaker mensen van dichtbij verloren, ook jonge mensen en herken deze fase waarin ik zit ook wel van eerder. maar steeds meer merk ik dat ik er moeilijker uit kom, juist door eerdere ervaringen hierin, steeds meer erover piekeren en nadenken. zeker meer dan een gemiddeld persoon denk ik en weet niet meer goed hoe ik daar uit kom. dankjewel ik ga voor het slapengaan iig iets opzetten om te kijken of het voor nu helpt!
Een vriendin is zondag jarig en ik wil haar een cadeautje sturen maar ben zo inspiratieloos. Dacht eerst brownies per post maar bedacht me later dat ze niet zoveel suiker meer wil eten. Zoek gewoon iets kleins om te laten weten dat ik aan haar denk maar kom er niet uit
Ik las net ergens hier dat er tips staan op lastdaysofspring!
Oeh thanks, ik ga kijken!
Mn moeder is Nieuwe Levi’s short van me aan het innaaien, maar ze is ‘m gewoon aan het verprutsen.
En ik maar zeggen ja ja mooi mam.
Ik ga steeds op donderdag oppassen op mijn achternichtje van drie. En dan doen we circustrucjes en bellen we haar tante, mijn nichtje, om dat te laten zien. En dan op vrijdag past zij op en word ik gebeld om dezelfde trucjes weer te laten zien hahah
Ik belde zonet de dokter (ik voelde me al best schuldig want ik weet dat ze het druk hebben). Ik wil graag ander eczeem spul want mijn gezicht is inmiddels een kreeft, maar nu moet ik foto’s van mijn gezicht sturen whaha. Lekker awkward
Ik deed vorige week deze:
En was daarna zo zen. Heb in tijden niet zo lekker geslapen en ik heb slaapmedicatie zelfs. Dat is trouwens een tweede tip: vraag hulp bij je huisarts, al is het wat slaapmedicatie voor eventjes. Dat je weer een poosje slaapt en wat rustiger wordt.
Knuffel en sterkte <3