Wat je even kwijt wil #35

Die van mij zou was 25-3 besteld en zou 4-4 komen, maar kwam 1-4 al dus was eerder dan verwacht!

Omg mijn scharrel/date/whatever zegt net dat 1 van zijn beste vrienden dood in bed is gevonden. Omg :cry: Ik vind het zo vreselijk voor hem. :cry: Ik vind het soms ook zo eng als hij een tijdje niks zegt echt om deze reden.

1 like

Ik kijk the neverending story en ook al is deze film zo oud, hij blijft mooi!

5 likes

Oh dat wist ik niet!

Snapt iemand trouwens deze zin?

Ja, als zij niet had opgenomen zou die man doorverbonden worden met een ander persoon die wel zou opnemen.

Maar mist het woordje anders toch? En waarom staat er weer?

Ik baal dat ik mijn ouders al een hele tijd niet heb gezien. Zaterdag laat ik een luxe taartje (plaatselijke ondernemer) bij ze bezorgen voor de paasdagen. Ik denk dat ze dat heel erg kunnen waarderen.

2 likes

Ik weet niet wat precies maar ik weet wel dat drugs een groot dingetje is in zijn vriendenkring (en hij dus ook). Daarom dat ik het best wel angstig vind… Ik zit hier echt te huilen nu. Denk wel hartstilstand trouwens ja want bedenk me ineens dat hij zei dat ze hebben geprobeerd hem te reanimeren.

1 like

Gewoon slecht geschreven.

Jeetje… wat erg zeg! Waar is hij aan overleden? :cry:

Ja denk dus hartstilstand bij nader inzien en denk door drugsgebruik (maar dat weet ik niet zeker maar zal me helaas niks verbazen met zijn vriendengroep).

Nu ik flink heb ingeslagen kan ik de ultieme tip geven: witte chocolade paaseitjes van Tony’s Chocolonely. Nu voor 2 euro per zak bij Albert Heijn.
Niemand wil die ook want het is een lelijke spierwitte zak. Maar nog lekkerder dan de witte chocola van hun. Ze zijn ook lekker groot.

11 likes

Gadver zeg :persevere:
De vader van een kennis van me is gister ook plotseling overleden aan een hartstilstand.
Zo bizar dat ze dan ineens weg zijn uit het niets :persevere:

Nou denk niet dat het aan de zak ligt hoor, wie wil er nou witte chocolade

7 likes

Ja ik herken dit van mijn moeder toen helaas. Ik moet echt even proberen aan leuke dingen te denken. :disappointed: Het raakt me gewoon echt omdat ik A) veel om hem geef en hem niet verdrietig wil zien B) ik daar ook dus wel eens bang voor ben bij hem (niet dat hij een junkie is ofzo hoor).

Ik ben niet racistisch tegen mijn chocolade!
Liefde voor alle chocolade! Ik zie geen kleur.

3 likes

Proef je ook niet die ellendige zoete troep

Ik snap je…
het is heel moeilijk, helemaal als het zo plotseling is.
Sterkte en zoek idd ff afleiding :kissing_heart:

1 like

Ik wilde mn rugzak wassen en vond daar zo’n scrunchie geval in. Lichtroze en van fluweel. Ik dacht ohhh jaa, best leuk. Ik deed het in in een knot en ik kreeg vervolgens de opmerking dat ik er als een strenge balletlerares uitzag en waarom ik dat ding in godsnaam in had. Nou ik laat hem in hoor.

1 like

Melkchocolade is net zo zoet! Goede witte chocola is echt hemels.

2 likes