Wat je even kwijt wil #35

Ik heb voor het eerst in m’n leven een diffuser gebruikt en GIRL LOOK AT DEM CURRRLSSSS waarom heb ik dit nooit eerder gedaan

13 likes

Haha kuuuuut ik had een proefaccount aangemaakt bij Videoland alleen omdat ik één bepaalde documentaire wilde zien, helemaal moeilijk gedaan ook nog omdat ze op basis van mijn rekeningnummer konden zien dat ik al eens een proefaccount had gehad. Heb verder niks gekeken en nu ben ik dus vergeten te cancellen na die 2 weken :joy: Dure documentaire wel zo… En sowieso karma voor mijn eigen gierigheid. Nou, ik zit er nu tot mei aan vast, dus als iemand nog Videoland tips heeft…

1 like

Mocro maffia!!!

3 likes

Ik wil zo’n kneusjes plantenbox bestellen, maar de eerste bezorgdatum is de 16e!! Wow

Ging oude mails van bijbaantje lezen, vind het hilarisch. Was echt gewoon een beetje restaurantje spelen met een hoop zure mokkels :rofl: dacht echt dat ik het ondertussen in mn hoofd een beetje aangedikt had maar schijnbaar was het echt zo slecht.

1 like

Ik zit vast. Mocht iemand sudoku’s leuk vinden, help.

Rechtsonderhokje kan je de 5 makkelijk invullen

Misschien zie jij iets wat ik niet zie, maar daar kan hij op twee plekken toch?

Vierkant rechtsboven moet een 8 boven de 2, dus in de linkeronderhoek van het vierkantje.

Helemaal links kan je de 5 makkelijk kwijt. Tweede vakje van onder

1 like

Ik heb besloten dat ik weer een webshopje op ga zetten! Op de middelbare school had ik ook iets en dat vond ik echt vet leuk, en loop nu al jaren rond met het idee maar nooit doorgepakt. Deels ook omdat ik twijfelde tussen allerlei dingen die ik leuk vind om te maken, maar heb nu iets bedacht waarmee ik meerdere soorten dingen kan maken. Zat al de hele tijd een soort onrustig te zijn omdat ik een wat groter project miste om me op te storten, dus ben helemaal enthousiast nu. Heb al boeken besteld voor research, wat materiaal en ga zo lekker schetsen voor ontwerpen :blush:

32 likes

Voor mijn gevoel ben jij al een jaar zwanger! Maar zoals al vaker gezegd: supermooi om te zien dat jij er zo positief en relaxed in staat :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Nog maar eens die uitspraak van de opa van @june88: neem geen voorschot op je verdriet. Misschien heeft-ie het wel gehaald, jullie weten het nog niet. Richt je aandacht even op wat anders tot de uitslag er is, want zo fok je jezelf en je vriend alleen maar meer op.

En zo niet is het jammer maar niet het einde van de wereld, komt wel goed linksom of rechtsom. Een studie is niet alles. Genoeg mensen die er lang over hebben gedaan (en ik vind 5 jaar over een 3jarige studie niet eens zo extreem) en prima terechtkomen.

5 likes

Ik heb een wit shirtje al drie keer gewassen, ik heb flink overgegeven gisteren en heb er nu vlekken in zitten. Morgen ossengalzeep kopen en hopen dat het daarmee er wel uit wil. :sob:

Als jullie een doos kleurpotloden waren, waar zouden jullie dan in huis gaan liggen?
Ik kan er niet tegen, ik kan mn potloden niet vinden :rage:

3 likes

Ik bestel zo vaak eten sinds de hele coronacrisis is begonnen, terwijl ik dat vroeger zelden deed. Mijn bankrekening is niet blij.

2 likes

Ergens waar jij mij niet kan vinden.

7 likes

Tussen een stapel papieren ver achter in de kast waar niemand ooit kijkt.

1 like

Iemand gaf hier de tip om servicekosten terug te krijgen van Airbnb. Ik benieuwd of iemand al geld terug heeft gekregen?

Sowieso bezorgen ze maar twee keer per week dus valt denk nog mee toch?