Wat je even kwijt wil #35

Ik heb beschamend lang ingezoomd op die pompoen om te kijken of ik wat geks zag.

Maar dat zag ik niet, dus terug jij!

2 likes

Ik heb even gemist waarom er een pompoen in de bosjes ligt en waarom @zwaardvis de pompoen wil pakken? Drugs?

1 like

Help ik voel me niet goed, heb last van hartkloppingen en benauwd

Wie wil een bericht in het show je bullet journal plaatsen? Ik heb nieuwe pagina’s maar mag geen bericht meer plaatsen omdat eerst iemand anders op dat topic moet reageren

bijvoorbeeld

Ineens? Wat heb je nog meer voor klachten?

Als je benauwd bent moet je de hap bellen!

Ik mag hopen dat het een Colombiaanse pompoen is dan, soep van deze is nooit zo lekker. De Japanse met groene schil zijn de beste!

1 like

Ik denk gewoon hartkloppingen, maar voel me wel naar

Kan het een paniekaanval zijn?
Adem je met korte teugen? (Hyperventilatie?)

1 like

Nee ik heb verder alleen last van een onrustig gevoel

@zwaardvis zag vanmiddag een shady vrouw die heel schichtig om zich heen keek en toen deze pompoen in de bosjes verstopte dus nu denken wij dat er drugs of iets anders spannends in verstopt zit en moest ze de pompoen uit de bosjes halen van ons om te kijken.

10 likes

Haha eerst corona en dan stel ik jullie ook nog eens teleur met mijn pompoen :slightly_frowning_face: ook dat nog :broken_heart:

14 likes

Dat is inderdaad wel heel suspicious.

Je kan het nog goedmaken! Het is nog niet te laat. Ik zou persoonlijk wel een kwartiertje in de doornenstruiken over hebben voor een random groep internetmensen die anders hun eeuwige toorn over mij zouden doen nederdalen. Maarja wie ben ik

19 likes

Of een gebruike zwangerschapstest maar ze aan niemand wil laten weten dat ze zwanger is. Sorry ik heb nogal een rijke fantasie.

2 likes

@anon50122296 heb de hap gebeld, ik sta in de wachtrij

Goed dat je gebeld hebt. Hopelijk is er niks aan de hand en kunnen ze je geruststellen!

1 like

Die weten vast wel wat te doen :kissing_heart:

1 like

Nou dat is natuurlijk een beetje overdreven om ‘altijd’ te bellen naar de huisartsenpost bij twijfel

2 likes

Ik heb net gebeld! Ze ziet geen alarmsymptomen en heeft gezegd dat ik een vriendin moet bellen dus er zijn er twee onderweg!

5 likes