Wat je even kwijt wil #35

“Hey … huisarts met mij… ja ik bel omdat ik twijfel of ik die pompoen nou wel of niet uit de bosjes moet vissen”

33 likes

Gelukkig maar!

1 like

Dank je wel voor je snelle reactie en de andere meiden ook!

@zwaardvis update pls?

1 like

Graag gedaan! :kissing_heart:

@zwaarvis is terug gegaan naar de pompoen en toen in een hinderlaag gelopen van het drugs kartel…

Die hadden haar net gezien en stonden der op te wachten

Oh fuck, voor die 80 piek heeft ze ook deze specifieke toekomst voorspelt?

1 like

Sorry?

1 like

Aangezien ik weer lekker uitgekotst wordt ga ik maar een andere hobby zoeken.

Jammer want ik dacht dat ik hier mijn ei kwijt kon

2 likes

Het was één misplaatste grap van één iemand, laat je niet kisten joh :slight_smile:

8 likes

Nee joh blijf gewoon

Het is elke keer zo, ik wordt er gewoon heel ongelukkig van en dat vind ik het niet waard.

En blijkbaar ben ik elke keer het hoogtepunt van de discussie en dat wil ik helemaal niet

Het werd ook direct voor je opgenomen. Maar je moet doen wat je zelf fijn vindt idd!

1 like

Heh ik mis iets denk ik.

Ondertussen hoop ik dat @zwaardvis die pompoen goed in de gaten houd

Niemand kotst je uit

2 likes

Hallo dit is een beetje overdreven hoor, @anon50122296 ik wilde je uiteraard niet kwetsen. Niet van die lange tenen, het was een grapje met onschuldige bedoeling.

2 likes

Trek het je niet zo aan joh, ik lees wel vaker dit soort posts van je en ook al krijg je een reactie die minder leuk is, let it go, hoort er toch ook een beetje bij? Ik vind zon “ik vertrek wel weer” post dan best dramatisch terwijl keer op keer blijkt dat je toch wel blijft
En dat je blijft is meer dan ok, tuurlijk! Iedereen mag er zijn
Maar echt, trek het je niet zo aan (misschien heel even, maar niet op deze manier), wordt het allemaal veel leuker van

8 likes

Moet zeggen dat ik @anon50122296 haar reactie wel snap. Bijna elk topic waar ik in lees zie ik dat er vaker fel op haar word gereageerd of er soms lullige grapjes worden gemaakt. In sommige gevallen snap ik het aanspreken zeker, maar ik vind het soms ook wel een beetje onnodig. Ik kan mij voorstellen dat je dan niet prettig meer mee post.

18 likes

@Fenayi wat heftig zeg :heart::heart::heart:

@Luzarl even douchen helpt bij mij altijd wel een beetje, klinkt gek, is wel. :heart::heart:

@anon50122296 :heart: knuffel

Nouja ze komt zelf ook wel eens fel uit de hoek natuurlijk

1 like