Misschien kristalliseren ze dat en dan fijn malen weer?
Weet niet wie het spelletje nonogram noemde hier laatst, maar bedankt he, ben 3000 potjes verder.
Moet ik nou gaan slapen of niet? Wil geen nieuwtjes over de pompoen missen
Goed gedaan! Gefeliciteerd!
Er is iemand de hele tijd op zijn toeter (auto) aan het drukken en ik ben echt in staat om te testen of ik met eieren die auto kan raken vanaf mijn balkon
Eindelijk in mijn bed
Wat een dienst
Ik heb dus vanmiddag een pompoen gekocht omdat ik morgen soep wil maken.
Inmiddels zit ik me dankzij jullie te verdiepen in het uithollen van dat ding om hem te gebruiken als smokkelcontainer voor euhh iets�
Okee moet echt naar bed nu.
Ik dacht na de eerste zin dat nu een verklaring kwam waarom je hem in de bosjes gelegd had, maar helaas.
Ik word zo gek van mijzelf.
Ik heb mijzelf heel de dag wakker gehouden met als doel goed te kunnen slapen vandaag. En nu kan ik gvd niet slapen.
Ik ben lichamelijk moe maar mijn hoofd gaat niet uit. En mijn lichaam doet ook gewoon nog pijn.
Ik werd vannacht wakker en had vier MUGGENBULTEN. Deze wereld is stuk
Hahaha rustaaahg ik bedoelde mezelf ook hoor
Ja sorry. Ik was bezeten door die pompoen en zat heel hoog in adrenaline.
Ben blij dat ik niet heb gewacht op nieuws van dat ding. Love slapen.
lezen op eigen risico
Nou super dit, het is 10 minuten later en ik heb al kots geruimd. Het positieve nieuws is dat het alleen van mijn kat was en meestal ga ik dan zelf ook maar vandaag eens een keer niet
Dankjewel!
Haha ik heb mezelf al voor lul gezet in een zoom meeting omdat ik ergens op reageerde na een tijdje niet opgelet te hebben omdat ik de pompoenupdates aan het lezen was. Bleek dat ze het heel ergens anders over hadden dan ik dacht.
Nou je weet deze dag wel weer te verkopen.
Nou ik heb de hele dag op de bank heel hard zitten hopen dat ik beter zou worden
Vodka drinken, mān huisgenoten aflebberen, de hele nacht opblijven, duh.
Wanneer mensen bij ELKE online vergadering hun kind op schoot hebben.
KSSSHT!
Lekker AVG proof
Vind het vooral superafleidend. Die geluiden! Ćberhaupt tegen andermans kinderen aan moeten kijken is toch wel de horror op aarde. Er wordt een soort interactie met het kind verwacht ook. Nee, hup hup opbokken, ter zake!