Wat je even kwijt wil #35

Dit is wel een beetje een slappe reactie, je grapje viel duidelijk niet goed, het kan ook dat ie gewoon niet grappig was he

10 likes

Ja oke… MAAAR WAT ZIT ER IN DIE POMPOEN

27 likes

Heb je je tentamen gehaald?

Ok ik ben nu ook nieuwsgierig naar deze pompoengate

Het lijkt me beter dat ik er niks meer over zeg.

Pompoenupdate?

Dit is de spannendste avond van de afgelopen drie weken :scream:

15 likes

Fine by me hoor :woman_shrugging: Ik wilde m’n punt gewoon maken, verwachtte niet dat het effect had.

2 likes

Hahaha dit is zo triest. Het is letterlijk een pompoen in de bosjes :joy:

8 likes

Haha kutwijf, net alsof jij dingen meemaakt nu :joy:

31 likes

Als er nou een live feed van de pompoenbosjes was zou ik zeker kijken.

7 likes

Jaa ik zat ook al aan de bovenkant te denken. Als je dat groene stukje er mooi afsnijd dan kan je hem met zon lange latte lepel best goed uithollen…

3 likes

Ik had al gedoucht! Toen begon het. Heb net weer de hap gebeld want had gespuugd, als het over een uur niet wegtrekt moet ik weer bellen

2 likes

Ik ook!

Echt kut dit want ik wil naar bed want ritme maar nu ben ik helemaal hyped.

Over een pompoen in de bosjes. FML.

1 like

13 likes

Oh shit :frowning: hoop dat t snel weggaat en dat je vrienden je wat kunnen afleiden jn de hoop dat dat helpt

Same. Ben met allemaal mensen te gelijk aan het appen maar het enige wat me echt boeit is die pompoen.

9 likes

Nou ik denk dat het tijd is om te gaan rouwen. RIP @zwaardvis je was een leuke forummer. Jammer dat het cartel je voor je tijd van ons heeft weggenomen.

Wie gaat nu naar de pompoen kijken?

11 likes

Ja!

2 likes

@Banananana ons moment is gekomen

3 likes

Misschien is hij morgen wel op het journaal. Vrouw verdwenen tijdens onderzoek naar mysterieuze pompoen. Forummers weten mogelijk meer

15 likes