Wat je even kwijt wil #35

Ik doe altijd 1 deel havermout en 3 delen water, aan de kook brengen en zodra het kookt zet ik het vuur uit. Deksel op de pan en nog even laten staan. En dan gaat het natuurlijk om de shit die je er doorheen doet. Ik zit nu in een blauwe bessen, kardemom en witte amandelpasta fase. Maar kan echt van alles zijn.

1 like

En @Vloeistof @crazyplantlady @Juuldie thanks voor de tips! Morgen maar een nieuwe poging wagen

1 like

Ik heb net superhard mijn hoofd gestoten aan een scherpe punt en er zit allemaal bloed in mijn haar en moet zo in een videocall voor m’n werk. Dit belooft echt weer een topdag te worden :+1:

5 likes

Ik probeer een soort ritme aan te houden, maar elke dag ga ik later slapen. Het scheelt dat ik mijn collega’s nooit spreek via de webcam, dus kan ik als een holbewoner achter m’n laptop zitten. Op de rustige dagen heb ik het gevoel alsof ik vakantie heb.

1 like

Stuur ze een glitterbrief op naam van het kind.

8 likes

Onee!! Doet het pijn? Moet je het niet even laten nakijken? :frowning:

Ja het doet echt zeer! Maar volgens mij valt het mee en is het een oppervlakkig wondje, ik hou het in de gaten

1 like

Ik heb vrijdag vrij genomen, kan niet wachten.
Ook al verandert er wezenlijk vrij weinig, omdat er niet veel werk ligt en ik waarschijnlijk rond dezelfde tijd op sta en zo, het lijkt me echt goed voor m’n mentale toestand :stuck_out_tongue:
Geniet er van. Chill time!

2 likes

Na 4 dagen ziek heb ik eindelijk de kracht gevonden om mijzelf een beetje aan te kleden.
Ziek kan ook gewoon in normale chill kleding.

2 likes

Hoe gaat het nu @Luzarl ?

1 like

Beter, maar nog steeds niet top. Heb de huisarts gebeld en die belt me vandaag terug, dus ben benieuwd wat die zegt

3 likes

Ik heb over twee uur een gesprek via skype voor een heeele vette opdracht en ik ben mega zenuwachtig.

15 likes

Succes!!

1 like

Ik had een keukenweegschaal besteld, maar volgens mij heb ik een ouder model gekregen. Die weegschaal lijkt niet op het plaatje van de website. Ik kan het natuurlijk gewoon retour sturen, maar dat vind ik zoveel gedoe nu :sweat_smile:

Echt? Bij al mijn baantjes moest ik vaak 2 keer per dag bellen om te updaten hoe het ging

Ik las ā€˜iets aan m’n houding veranderen’ en zag al een soort paardenfluisteren voor me maar dan met havermout. Maar verhouding is logischer ja.

7 likes

Thnx, ik kijk er ook naar uit haha. Even geen verplichtingen. Jij ook alvast!

Ik opende net de post NL app omdat ik een mailtje kreeg dat een bestelling verzonden was en ik die alvast in die app wilde zetten.
Zie ik staan dat er vanmiddag tussen half 3 en 5 een pakketje van een kledingwebshop (had er nog nooit van gehoord) hier bezorgd wordt, op mijn naam. Mijn man weet ook van niks, spannend dit!

4 likes

Dat is natuurlijk de pompoen van Zwaardvis. Verstopt tussen de kleding.

13 likes

200 gram en 6,5x27x38,5 cm is het pakketje volgens de app, ben bang dat je dat niet redt met een pompoen :pensive: