Ja dan moest je zeggen dat je nog steeds ziek bent en waar je last van had. Ik dacht altijd dat dat normaal was en vaak als je niet zei wat je had moest je gewoon nog komen. Heb nog nooit meegemaakt dat ik niet hoefde te zeggen wat ik had. Heb zelfs een keer huilend naar mijn werk gereden, omdat een werkgever zich niet aan het CAO hield en mij niet geloofde.
Was natuurlijk stressvol en ik durf niet zo goed te bellen (autist) dus ik ging liever ziekig werken dan bellen. Ben nu mondiger daarin, dus zou dat nooit meer doen
Echt helemaal uitgehold dus! Dan kun je er alsnog een vermogen aan drugs in kwijt.
Zag net via Google een artikel voorbijkomen waarvan de titel begon met het woord âracismerelâ. Ik las dat als racis-merel, en dacht even dat er een nieuwe vogel was ontdekt.
Haha ik moest ook even teruglezen want las het ook gelijk zo. Een bommeldingetje.
Ik ben wel weer klaar met deze werkdag maar ik kan niet eens zeggen âdoei ik ga naar huisâ want ik ben al thuis??? wat een misere
Laatst zei ik dat het nooit te vroeg is voor wijn, heb het maar doorgetrokken naar alle drank want zit met een gin tonic op het balkon.
Ik heb voor stage een stuk geschreven en nu krijg ik de reactie dat het supergoed was en veel van mijn stukken in de uiteindelijke versie zijn beland. Zo cool! Echt een zelfvertrouwenboost om later dat werk te gaan doen.
Shout out naar mijn digibete collegaâs die niet snappen hoe ze in de zoom-meeting moeten komen nu de uitnodigingslink geen hyperlink was. Maakt deze thuiswerkdag echt gemakkelijker joh!
Ja en in de praktijk doe ik dit echt nooit, maar de gedachte dat het kan is gewoon wel lekker en vaak voor mij opbeurend genoeg, maar zelfs dat wordt ons afgenomen in deze tijden!
Wel nog even goede vloertjes leggen en het raamkozijn erin en meer ramen natuurlijk anders wonen de muizen in het donker
Ik bestel voor 850 euro boeken en dan moet ik 4,95 verzendkosten betalen.
Oh ik nies me echt een ongeluk, zelfs met hooikoortspillen. Meer die er zoveel last van hebben?
Ja Ik hoef niet te niezen maar heb koppijn en oorpijn. Het is dit jaar echt erger dan voorgaande jaren heb ik het idee
Dat idee heb ik ook!
Tijd om Karl Klacht in te zetten!
Ik heb nu al een maand social media (Insta en FB) geblokkeerd en ik mis het eigenlijk helemaal niet? Het is echt puur dat het eerder zo in mân ritme zat want nu heb ik nog niks aan nieuws gemist wat ik niet via anderen hoorâŠ
Misschien ook omdat niemand een flikker meemaakt nu!
hahha gewoon saaie schoolboeken dus he. Geen spannende romannetjes
Ach nee ik declareer het toch allemaal bij mijn werkgever en die kan die 4,95 wel missen!
Ligt aan verhouding melk/havermout denk ik. Ik doe 35 gram havermout en zoân 200/210 melk. Eerst at ik het met water, maar dit is beter (sojamelk). En dan op middelhoog vuur en regelmatig even roeren. Als ik niet roer koekt het ook aan en hen ik de helft minder te eten omdat alles in pannetje blijft plakken.
Haha ik kan me zo goed voorstellen dat je die verzendkosten zag en toch beledigd was ondanks dat je het niet zelf betaalt. Verzendkosten rekenen bij zoân bedrag is gewoon lelijk.
De mijne komt donderdag binnen, ben benieuwd!