Ik dacht dat het misschien toch niet zo handig was om hier uitgebreid te plaatsen hoeveel ik heb gegeten.
Heb vrij laat ontbeten dus vind het maar raar, heb ook gewoon zin om alles op te eten wat ik in huis heb haha.
Ik kreeg ooit een tip om een PowerPoint presentatie op de achtergrond te laten draaien en dan in te stellen dat elke sheet een uur blijft staan
Heb grieks besteld. Word nu al emo van het idee dat ik straks een pita gyros achterover klap.
Dank! Dat proberen wordt mijn taak voor morgen.
@Duif Ook jij bedankt
Heb sowieso al iets wat werkt nu. Kartonnetje tussen ctrl proppen zodat deze ingedrukt blijft werkt echt perfect! Hij staat nu al 45 min aan zonder op screensaver te gaan en blijf zo ook online op Skype etc
Menstruatiebloed, ik vraag me nu af hoe je dit weet.
Hahahah jij bent geweldig
Ik heb al een auto op t oog dus ik stuur je wel een bericht zodra ik hem heb gekocht haha
Haha, mijn totaal aantal stappen van vandaag tot nu toe: 900. Ok, tijd om van mijn luie reet af te komen.
Super dat je gewoon weer zelf eten etc. in kan slaan
Door jouw berichtje ging ik kijken en ik heb er 793?! Kan echt niet haha. Ga zo maar even naar buiten. Succes met je activiteiten!
Aaah top.
Maar eens bestellen dus
Ben gewoon in staat om morgen naar een bos te rijden en daar alleen in een hutje te gaan zitten voor de rest van het weekend. De corona haalt echt het slechtste bij mensen naar boven. Zoals elke avond wandelen en ineens te gaan zwaaien en proberen praatjes aan te knopen? Fuck off, houd je lichaamssappen en persoonlijkheid gewoon lekker in je 1,5 meter.
Heb je ook in het ziekenhuis gelegen ermee of mocht je wel thuis uitzieken?
Heftig hoor…
De tering ik heb vandaag bloed gedoneerd (ging prima, was allemaal top geregeld, had wel echt medelijden met de werknemers daar die sinds vandaag de hele dag mondkapjes op moeten) maar ben zo duizelig sinds ik weer thuis ben nooit eerder zo gehad
Veel kaas maakt rauwe bonen zoet
Mijn buurman woont alleen en ik sprak hem vanmiddag even, hij is in de 70 en voelt zich erg eenzaam nu.
Zit te bedenken of ik wat voor hem kan doen,
Ga een taart bakken denk ik voor hem, zal niet helpen tegen de eenzaamheid maar misschien vrolijkt hij wat op.
Wat lief van je! Misschien vindt hij het ook nog leuk om bijvoorbeeld digitaal een spelletje te spelen, wordfeud ofzo of weet ik veel. Denk dat hij het in ieder geval al erg fijn vindt om te weten dat er iemand aan hem denkt en moeite voor hem doet. Misschien kun je hem nog wijzen op de hulplijn van het Rode Kruis of andere initiatieven bij jullie in de buurt, er zijn echt wel veel dingen in het leven geroepen al om mensen te helpen in hun eenzaamheid. Daar kun je ook gewoon heen bellen voor een kletspraatje, of ze kunnen hem misschien weer doorverwijzen naar andere dingen die hem zouden kunnen helpen in jullie omgeving.
Dit is dus officieel advies van een politiewoordvoerder haha
Ja ik zat ook al te denken om hem te bellen, hij ziet verder niemand alleen af en toe een buur als hij buiten is.
Mijn zoontje kan altijd erg goed met hem overweg dus misschien wilt hij video bellen.
Spelletje is ook wel een goed idee!
@Paardenmeisje appeltaart denk ik, ik ben niet heel culinair maar dat moet wel lukken
Gewoon uit een pakkie hoor haha
Had 't geweldige idee om lopend vanaf m’n werk naar huis te gaan. 5,3 km. Ben nu 49 minuten en een stel zere poten verder.
Edit: oh en dus nog steeds niet thuis