Wat je even kwijt wil #35

Mocht je vrijdagochtend zin in een workout aka rave party hebben. Geen reclame trouwens, heb hier verder niks mee te maken.

3 likes

Ik was gisteren aan het werk bij een cliĂ«nt thuis (wijkverpleging). Toen ik daarna terug kwam lag er een envelop met chocola erin op de voorruit van mijn auto: “Voor je werk als zuster, afzender nr 10”. Zo lief!!! :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: Ik ken die mensen niet eens!

81 likes

Thuiswerken bestaat voor mij vooral uit niet werken en rummikub doen op mijn telefoon.

25 likes

Omg is er een rummikub app!? (Ben ook aan het werk momenteel)

5 likes

Hier uit tussendoor huishoudelijke klusjes die even snel gedaan kunnen worden, Gossip Girl kijken, Animal Crossing spelen en even snel wat werk af hebben voor het einde van de dag. Voelt een beetje als stand-by hebben in plaats van echt werken.

1 like

Ik heb behoorlijke ruzie met m’n baas gehad en nu appt hij mij, zonder daarop terug te komen, over iets kleins. Ik ben een paar dagen vrij, hoe salty ben ik als ik niet reageer? Ben echt nog boos op hem.

Mijn badjas ruikt naar knoflook. Geen idee hoe ik dit nu weer voor elkaar heb.

1 like

Niet salty om op je vrije dag niet te reageren

12 likes

Waar is de zon vandaag? Had me al helemaal verheugd op een half uurtje pauze in de zon. Heb gelijk geen motivatie meer voor deze thuiswerkdag

Oeh hier nog zon. Wilde vanochtend werken en vanmiddag in de zon, maar toen ik dit las ben ik meteen naar buiten gerend. Waar woon je?

Mijn ‘kneusjes’ van Plantje.nl zijn binnen. Het zijn er 13 en ze zijn allemaal zo mooi! Helemaal geen zielige plantjes.
Ik heb alleen niet dertien potjes over, dus daar moet ik nog wat op verzinnen.
Ik heb al besloten mijn man de deur uit te doen want die pas er niet meer bij. Jammer dan.

38 likes

Ik kijk drie sec Huisvrouwen bestaan niet en ik raak al helemaal oververhit van ergernis

Gatverdamme Jim Bakkum zit er ook nog in

7 likes

Haha, via pathe thuis?

Tip trouwens, pathe thuis geeft elke dag een code voor een gratis film weg op instagram stories! Je hoeft hem niet eens die dag te bekijken, volgens mij heb je 30 dagen.

Ik vind ineens nog een sleeve macaron en een sleeve praline koffie. Is het leven niet magisch

9 likes

FUCK JOU :weary: :weary:

1 like

In Brabant, de zon begint nu wel een beetje te komen gelukkig!

1 like

Echt rampzalig

1 like

Er is geen deal!! Maar je kan op reddit nog wel erover lezen geloof ik als je geen zin hebt om het af te kijken

Ja dit is echt wel de slechtste serie die ik in jaren gezien heb

2 likes

Ja dat is gewoon
 onverklaarbaar. Echt, het wordt zoohoo raar