Ok ze hebben dus de mogelijkheid om programma’s te installeren ook geblokkeerd dus dit gaat niet. Heb nu wel een tip gevonden om de ctrl-toets ingedrukt te houden. Ga dat nu testen.
Ben lekker productief bezig met werk vermijden
Bedankt voor de tip
Wat fijn! Voel je je weer helemaal goed?
Nog niet zo goed als ik zou willen. Ben nu weer benauwd. Maar het gaat de goede kant op dus! en ik heb al een paar dagen geen verhoging meer gehad.
Wel echt bizar hoor, supermarkten in quarantainetijd
Update: de douchekop werkt perfect. Superharde straal en mijn haren zijn weer schoon. Wil het schreeuwen vanuit het raam: IK HEB WEER SCHOON HAAR, wie wilt het voelen?
Ja idd. Ik hoop ergens dat het ook een beetje een waarschuwing is voor mensen die er losjes mee omgaan, dat je dus als gezonde 22-jarige die niet heel lang met klachten rond blijft lopen of domme dingen doet, ook een longontsteking van corona kan krijgen.
Jong en gezond betekent niet immuun voor corona en pech
Ik heb vandaag echt mega last van bodemdrift?? Nu liggen er random twee kippenbouten in de oven terwijl madame twee uur geleden nog gegeten heeft en ik met 1,5 uur ga avondeten.
Is dat dan veel voor jou?
Edit: oh zie dat je nu hebt weggehaald wat je gegeten hebt. Maar vond het allesbehalve veel. Sowieso, maar ook gezien het al 16.30 is vind ik het niet meer dan logisch dat je na wat jij op hebt alweer trek hebt.
Heeft er iemand ervaring met koop een koe?
We willen graag eens bestellen omdat het concept ons aanspreekt maar kennen niemand die dit heeft gedaan.
De hangers zijn ook echt prachtig ! Ik heb ze besteld om cadeau te doen, en een van hangers is al blij in ontvangst genomen. Misschien dat ik er voor mezelf ook nog 1 bestel (voor een kunstplantje that is, want een echte houdt het niet zo lang vol bij mij).
Kortom: 10/10 would reccomend
Ja ik! Vind het een heel fijn concept, dat de koe pas geslacht wordt op het moment dat alle tickets verkocht zijn. Ik heb het goedkoopste pakket genomen, was geloof ik 50 eu. Wordt netjes geleverd los van elkaar verpakt dus je kunt het makkelijk invriezen. Ik vond de smaak niet heel bijzonder, daar had ik meer van verwacht. Vind het vlees van de plaatselijke slager lekkerder bijvoorbeeld. Maar misschien verschilt dit ook per pakket. Ik had alleen gehakt, worstjes en steaks.
Ik vond net een envelop met 50 euro fooi, nog van een horeca baan waar ik al een jaar weg ben chill
Wij hebben het nu twee keer gedaan en zijn heel tevreden. Wel het bio pakket gedaan en het vlees is heel goed. Wij eten echt heel weinig vlees dus doen er heel lang mee. En past mooi in 1 lade van je vriezer
Ik eet niks anders! Mijn vriend werkt er dus ik ben een beetje bevooroordeeld maar ik hoef echt nooit meer iets anders. Transparante keten en je proeft echt verschil.
Ze hebben nu ook eindelijk een combi pakket met koe en kip, aanrader!
Dacht even dat je ging zeggen dat je het in de pompoen had gevonden
Ik heb echt super veel deadlines voor de uni op t moment en wat heb ik de hele middag gedaan denk je?? Voor een autootje wezen kijken goede student ik
Als je daardoor een student wordt mét auto bombardeer ik je inderdaad tot succesvolle student
Stiekem is mijn pauperbuurvrouw best oke zolang ze maar niet als een viswijf staat te schreeuwen.