Ik heb altijd heel erg de behoefte om mijn leven te delen op instagram en post ook dan regelmatig stories, maar net wilde ik een foto posten van mijn avond eten en de gezelligheid die ik de afgelopen dagen online had met vrienden en ineens dacht ik: “waarom moet je andere bewijzen dat je leven leuk is?” En nu voelt het stom om te posten
Oké, ik wil voor mijn verjaardag moet iedereen op een moment toasten via een videocall, hoe doe ik dit? Met Zoom? Ik wil een stuk of 8 schermen tegelijkertijd zien dus en iedereen met een linkje uitnodigen.
Stop alsjeblieft allemaal met zoom te gebruiken. Zij hebben toegegeven dat er serieuze datalekken waren en er nog steeds zijn. Als je perse een linkje wilt delen dan zou ik Skype of teams aanraden. Anders kan je gewoon FaceTime, whatsapp of Insta gebruiken.
Zoom!
Kan zelfs met 20 schermen oid.
————
Ik had wat vrienden kaartjes gestuurd en had nog niks gehoord van 2 van hen, dus dacht nou lekker ondankbaar bitches!!! Krijg ik vandaag twee handgemaakte kaartjesvan ze, echt super leuk! Eentje van aquarel en eentje met kant en allerlei creatieve dingen, echt Nice.
En met weer andere vrienden ga ik dit weekend vrijdag pubquizen en zaterdag spelletjesavond doen, uiteraard digitaal.
Maar al met al vind ik het wel gezellig deze coronatijd.
Heb dit jaar spontaan 3 tulpen in de tuin
Werkt bij mij niet eens als ik een iemand bel. Ik haat dat echt. Loopt echt binnen 2 sec vast.
Ik hou me netjes aan alle regels maar ben net naar de winkel gegaan voor ijskoffie. MOEST het hebben.
Ja dat had ik wel gehoord maar ik dacht voor 1 keertje
We hadden laatst een meeting via Microsoft teams maar toen zag ik en mezelf niet en maximaal 4 anderen, dat is het dus niet helemaal. Ik ga even naar Skype kijken! Thanx.
FaceTime 32
Houseparty 100 - weet niet hoe het zit met hun dataverbruik
Google hangouts
zolang je niet door een rietje IJskoffie hebt geblazen naar voorbijgangers heb je je netjes aan de regels gehouden toch?
Het kan gewoon leuk zijn om het te delen toch? Hoeft niet perse een reden achter te zitten. Misschien vinden je vrienden het juist wel leuk om te zien dat je het naar je zin hebt nu!
Nu wil ik dit ook
Ik heb juist hiervoor ijskoffie gehaald. Er waren helaas weinig voorbijgangers.
@oprah ik app je wel ff heb mn recept hier al 100 x gedeelt maar heb geen zin in " huUH OpLoskOFieeej?" Ookal weet ik dat dat precies het gene gaat zijn wat jij terug gaat appen.
Maar je deelt het toch altijd wel met een reden?
Voorheen was ik namelijk wel vaak aan het checken of mijn stories al waren bekeken door bepaalde mannelijke mensen, haha.
Ik bedacht me later ook, dat ik weet dat ik vriendinnen heb die zich wel vervelen en het voelt verkeerd om dan te laten zien wat ik allemaal doe(terwijl zij er dus niet bij waren). Maar ik ga het wel posten, want mijn Instagram dus ik bepaal
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.