Wat je even kwijt wil #35

Ik ben net door mijn rug gegaan toen ik opstond van de bank, wat een prestatie :clap:t2:

2 likes

Meh, 24 graden met een zolderkamer… geen zin in en ik heb het heel erg druk met school dus moet ook nog eens binnen blijven

2 likes

Het lukt me al niet eens zonder kind

9 likes

Wil je mij ook een PB sturen! Zoek nog leuke hangers :grin:

Yes, komt er aan!

Hahaha, ik weet niet wie die weduwe is, maar ik doe al sinds december met een minipotje olaz en het irriteert me

1 like

Ha, na een keer zonder het door te hebben gehad donateur te zijn geworden van natuurmonumenten ben ik heel behendig geworden in het ontwijken/afwimpelen van straatverkopers. Maar opzich, ik kan het geld prima missen nu, zal eens wat goede doelen gaan bekijken (geen amnesty dus)

1 like

Mijn opa zou vandaag 101 zijn geworden. Ik heb hem niet lang gekend, maar ik mis hem wel. Denk dat we heel hecht zouden zijn

3 likes

Oooh wil je hem ook naar mij sturen? :eyes: :blush:

Zonder het kindgedeelte lukte dit mij voor de geboorte van mijn kind ook al niet, dus ik heb niet de illusie dat dit voor mij is weggelegd.

2 likes

Ik zit als een maniak te zweten op m’n mini balkon maar durf geen hemdje aan te doen want ik heb biker short (aka kinder gym broek) aan en ik kan het niet hebben

Hallo trek eens lekker aan waar je je fijn in voelt in je eigen huis en dus ook op je eigen balkon!

27 likes

Hahaha ja is ook wel zo maar wil geen bezienswaardigheid worden er loopt hier namelijk nogal wat langs

Kijken die mensen naar boven dan? Ik denk zelf dat dat wel meevalt en zou lekker je hempje aantrekken. Als die mensen die langslopen jou wel zien is het ten eerste de vraag of ze goed kunnen zien wat jij precies voor kleding aan hebt en als ze dat al kunnen zien, zijn ze het wrs binnen 10 minuten weer vergeten.

4 likes

Pfoe een nadeel van dat alles weer open gaat is dat ik de achterbuurman net een partij tekeer heb horen gaan tegen zijn kind. Kind is basisschoolleeftijd. Doe normaal man. Het is een kind.

Dat gehoord hebben is het nadeel?

Nee ik verwoord het slecht. Sorry. Ik vind het verschrikkelijk voor t kind, is niet mijn persoonlijke nadeel. Ik heb het de hele winter niet gehoord, dus in mijn naïviteit er niet mee geconfronteerd geweest, terwijl het waarschijnlijk gewoon doorgaat en nu erger is met het thuiswerken. Heb inmiddels (weer) een melding bij veilig thuis gemaakt.

15 likes

Doe alsjeblieft lekker je hempie aan! Het is veel te lekker weer joh. Mensen kijken amper naar balkons. En dan nóg!

1 like

En @Santeria yes!

Wij zijn vaste donateur bij een aantal goede doelen. Dat bedrag mag je dan aftrekken van de belasting. Win win want zij krijgen zo meer geld, en jij krijgt wat terug (best veel)

1 like