Wat je even kwijt wil #35

Ik heb twee weken in isolatie gezeten op een aparte kamer. Daarna gewoon op mijn kot in België, ik kan nu even niet naar NL. Verder vaak zuurstofgehalte laten checken, maar dat was het. Gelukkig!

Er zit een jongen in onze tuin op slippers en in korte broek en t shirt, en ik zit binnen met het raam open, maar had het een beetje fris dus heb een dekentje over me heen getrokken. :+1:

Oh I feel you, morgen sushi bestellen, heb bekant een aftelkalender gemaakt

Ps. Laatst zag ik hier een poll over het woord bekant en nu had ik zin om het te gebruiken

6 likes

Het lag op de grond in de wc en in het bed dus dat was mijn logisch conclusie. Best een beetje goor.

1 like

Ik heb afgelopen maandag frietjes van de mac gehad en een milkshake en dat was direct de hoogtepunt van deze week. :kissing_closed_eyes:

1 like

Oh gelukkig zeg! Fijn dat je er weer een beetje bent. Het is een behoorlijke aanslag op je lichaam lijkt mij.
Doe rustig aan :kissing_heart:

1 like

Ik dacht oh wat schattig een koe adopteren tot ik las dat je vlees koopt.

19 likes

:two_hearts:

Ik heb het gevoel dat ik een leuk huispak of een leuke bijpassende hoodie & sportlegging moet kopen nu cause of quarantine. Het slaat nergens op. Maar ik denk er al vijf dagen aan en speur het internet af.
Ik ga GEEN 60, 70 of 80 euro uitgeven aan een huispak.
Toch?

Ik zit op het balkon in de zon te wachten tot m’n vriend ff snel de risotto maakt zodat ik de rest van de wijn kan opdrinken. We hebben onze drankvoorraad niet goed genoeg aangevuld bij de weekboodschappen afgelopen week, ai leerpuntje. De week is pas op de helft en we zijn er al doorheen.

7 likes

We weten allemaal dat dit uiteindelijk gaat gebeuren. Zie het als een paascadeau voor jezelf. En als je het 80 keer draagt is het maar een euro per keer.

1 like

Jawel. Dat is maar 30, 35 of 40 euro per item (broek en trui neem ik aan) en dan valt t best wel mee vind ik. Zeker omdat je het voorlopig nog wel even aan kan met thuiswerken. En misschien ook wel met andere kledingstukken kan combineren

1 like

Je kan je haar en nagels etc nu toch niet laten doen, dat geld moet ergens aan op!

2 likes

De dokter heeft me net gebeld en hij was zoooo lief. Ik moet/mag naar mn ouders en wat kalmerends slikken en volgende week weer een keer bellen. Echt een topper is hij.

29 likes

Ohja, heel ranzig

Ja nee dat klopt! Maar ik vond haar hokken/leefomgeving van de dieren wel heel slecht. Maar van de 3 was zij wel het beste dan, of iig de minst slechte.

Maar niet dat ik denk wauw wat een dierenvriend

3 likes

Gaat het al wat beter?

Ja wel! Nog steeds wel wat bang, maar steeds minder. En ik kan weer eten!

1 like

Gelukkig! Als ik iets voor je kan doen, moet je het maar zeggen hoor!

1 like

Lief!! Dankjewel!