Wat je even kwijt wil #35

Mijn vriend verveelt zich zo extreem dat hij net heel enthousiast opveerde en zei: ik weet wat we kunnen doen!! We kunnen een paxkast samenstellen via die ontwerpapp!!

Ik vind dat ook best leuk om te doen, maar ik ben nu ook weer niet zo enthousiast dat het lijkt alsof ik de oplossing voor het coronavirus heb gevonden

6 likes

Fucking hell man schrik me dood met die noodmelding

9 likes

Holy shit. Had muziek in tijdens sporten, loeit die noodwaarschuwing met 100 door met oortjes. Doof, made by rijksoverheid.

9 likes

Godsamme krijg een nl alert met dik alarm dat we 1.5 meter afstand moeten houden. Oke i get it maar kreeg een hartverzakking dacht dat er iets kwam met “Jullie gaan allemaal dood succes!!”

15 likes

Als we niet dood gaan aan corona, dan wel aan een hartverzakking.

4 likes

Nou wel goed dat ze deze melding verstuurd hebben.

9 likes

Ik liep in de etos (strepsils kopen want vriend heeft keelpijn) en iedereen zijn telefoon ging af. Dacht bijna dat ik daar opgesloten zou gaan worden :grimacing:. Maar nee, goed dat ze dit doen!

1 like

Ik denk dat ik vanmiddag maar Just Dancen om in beweging te blijven. Hopelijk kan dat nog op je laptop. Wel even mijn webcam dan afplakken zodat de AIVD niet mee kan genieten van Rasputin

4 likes

Ahh oké klinkt toch niet heel fijn! Mijn laptop zou het best aankunnen, dus misschien daar maar weer eens op installeren

haha pfff

Zijn er al tutorials verschenen over hoe je er goed uit kan zien tijdens het videobellen?

Wel waarschuwingsfilmpjes wat vooral niet te doen :joy:

1 like

Mijn oma maakte dat vroeger altijd in de zomer, in van de grote 10-liter-pannen, met fruit uit haar tuin. Heerlijk!

1 like

Klopt! Nogal oud-Hollands. Maar echt lekker!

1 like

Ja ik heb een chill huispakkie gekocht en net als @Soy.peor iets leuks voor m’n verjaardag. Tis al zo saai dat ik die niet kan vieren, dus dan maar zelf iets leuks van maken.

1 like

Ben aan het werk, maar heb zó geen zin meer. Enige pluspunt: hoef niet te poetsen thuis haha

Dankjewel voor de link, net gedoneerd :+1:

Ik wilde me begin vorige week aanmelden als vrijwilliger maar ik heb het zo druk met m’n werk nu dat ik gewoon geen tijd heb. Al is m’n werk nu eigenlijk ook vrijwillig maar bon. Had er nog helemaal niet aan gedacht dat je natuurlijk ook kan doneren!

1 like

Hahahah oh jee, kots-associaties waren zeker niet mijn bedoeling. Misschien moet ik mijn foto maar veranderen in een echt watergruwel

9 likes

Bedankt voor het delen! Ik heb het net in de groepsapp met vrienden gegooid en er hebben nu al 4 mensen gedoneerd en iemands zus + ouders gaan het ook doen.

Ik had er helemaal niet bij stilgestaan dat zij nu ook in de problemen komen. Hmpf.

1 like

@Luzarl haha ik krijg op instagram steeds de suggestie van Broodfestijn en ik snapte maar niet waarom, maar ik lees nu het oude wjekw door en het is jouw broodjeszaak! Loopt het een beetje okay?

1 like

Omg wat leuk!! Nou we zijn nog niet officieel open, dus dat durf ik niet te zeggen. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten…

4 likes