Mn buurjongen appte net ineens van hey alles alles goed? Ik zei ja prima en vroeg dus of met hem ook alles goed was. Wij hebben echt totaal geen close contact. Toen vroeg hij waar ik exact dan wel was. Nou dat gaat hem niks aan? Wtf. Ik ben sowieso al op privacy gesteld en ik vroeg waarom hij dat vroeg. Want wat heb je eraan om dat te weten. Toen zei hij dat het gewoon nieuwsgierigheid was. Dat is echt prima maar eh. Alsof ik überhaupt locaties ga doorgeven op internet. Hell no
Maar jullie zijn buren dus dan weet hij toch waar je bent Of wilde hij weten of je in bed lag ofzo
Hahaha nee dat niet, maar ik ben niet thuis. Al vanaf vorige week vrijdag niet. Dus ik begrijp hem ergens wel. Maar ik vind niet dat ik het moet melden als ik bijv. Een week + van huis ben.
Pff dat is stom! Ik heb dat ook eens gehad, resultaten van zo’n persoonlijkheidstest waarin ik me totaal niet herkende (nogal anti sociaal contact, samenwerking, etc) en die wel werden meegenomen in de beoordeling. Naar mijn idee werd dat veroorzaakt doordat je met een referentie groep wordt vergeleken en de meesten hem in meer of mindere mate sociaal wenselijk invullen. Mijn naïeve zelf deed dat gewoon heel eerlijk, waardoor je er dan bekaaid vanaf komt.
Alle persoonlijkheidstesten die ik later heb moeten invullen, heb ik dus ook gewoon sociaal wenselijk aangedikt en nooit meer zo raar uit een test gekomen…
Misschien was hij bezorgd?
Ik haat hoe onproductief ik ben deze dagen. Ik heb wel deadlines maar ze zijn nog redelijk ver weg en ze schuiven ook nog eens steeds op wegens omstandigheden. Hierdoor heb ik continu het gevoel dat ik iets moet doen, maar kan ik me er ook weer niet 100% toe zetten om het te doen. Dus nu zit ik meestal de hele dag werken aan die deadlines uit te stellen (en me dus schuldig te voelen) om vervolgens aan het werk te gaan en er niks van te bakken (want voel nog niet genoeg druk).
Ja daar ging ik ook gewoon vanuit hoor. We praten nou leuk over koetjes en kalfjes en dat ik hem zou zeggen wanneer ik weer terug was.
Ik ben echt zo opgelucht en best even blij. Net te horen gekregen dat ik sowieso doorbetaald krijg tot 6 april dankzij de Tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging ten behoeve van behoud van Werkgelegenheid (NOW). Echt een last van m’n schouders
Ik heb zo een zin in een broodje hagelslag
ik zeg doen
Heb ik gedeeld! Ben erg benieuwd naar de reacties :).
Haha dat gordeltje
Ik heb besloten dat dit het moment is om voor het eerst in mijn leven mijn haar te verven. Ik zie steeds meer grijze haartjes Doe het een tintje donkerder dan mijn eigen bruine haarkleur. Als het mislukt is er toch geen mens die het ziet
Ik heb al dagenlang zin in een brood van het Vlaamsch Broodhuys.Wordt vandaag de dag dat ik het ga halen?? (+ lekker koffie)
Ja . Neem ook een pot hazelnotenpasta mee.
Volgens mij is mijn hooikoorts erger geworden want mijn ogen zijn rood, mijn neus zit dicht en ik nies de halve dag. De enige antihistamine die we in huis hebben zijn die je moe maakt, handig. Straks in mijn pauze maar naar Kruidvat rennen en hopelijk niet niezen onderweg.
Ik tel echt minuten af totdat mijn werkdag erop zit. Heb ik normaliter niet vaak dit doet thuiswerken met me (terwijl ik al verlof inlever voor korte dagen!!)
Ik heb afgelopen week ook kaartjes naar m’n 2 oma’s, 2 tantes en m’n ouders gestuurd. Bij m’n ouders was het een dankjewel en bij de andere was het eerder een ‘ik denk aan je’. De inhoud van die kaartjes waren ongeveer allemaal hetzelfde en kwam ongv hier op neer: ‘Dag oma, het zijn rare tijden maar ik wil je even laten weten dat ik aan je denk en hoop dat alles goed met je gaat. Ik weet hoe lastig het voor je is om binnen te zitten dus ik hoop dat deze crisis snel voorbij is zodat we een terrasje kunnen pakken. Als je iets nodig hebt of zin hebt in een babbeltje, dan ben ik er voor je. Hou je goed!’
En dan per persoon een beetje verschillend maar ze waren allemaal heel erg ontroerd en blij met het kaartje.
Dus tip mensen, stuur een kaartje naar je familie/vrienden, iedereen apprecieert dat echt!
Vanochtend werd ik niet fijn wakker en normaal ga ik dan op zo’n dag wat “speciaals” doen… Maar nu zo geen opties dus besloten dat het een stoner-dag wordt aangezien de coffeeshops toch open zijn