Omg ik weet dat mensen dromen horen irritant vinden. Maar door je bericht herinner ik me dat ik droomde dat ik mijn haar had geverfd. Maar echt in etappes en met verschillende uitgroeien en het was echt verschrikkelijk. Deels leek het op het “blonde” wat ik in de eerste had. Dat was dus meer oranje dan blond. Zag er niet uit en kreeg helemaal dood haar ervan.
Maar succes hahha.
(Ik heb ook veel grijze haren maar laat het gewoon zo lekker. Misschien dat ik er anders over denk over een paar jaar).
Ik moest gisteren bijna janken toen ik aan het dansen (work out) was. Ik bedacht me dat dat maar mooi kan: mijn lichaam kan het en niemand kan je ooit tegenhouden om te dansen in je eigen huis.
(Maar dan wel gewoon echt doen, geen dubbelzinnig gedoe zoals deze vrouw)
Wil je zeg maar kijken hoe ze bij jouw woonkamer staan? Als je wilt dan zou ik ze wel in je woonkamer fotoshoppen.
Ik heb vannacht naar geen spoed wel politie gebeld, vanwege een verdachte situatie. Maar toen de politie na een halfuur kwam waren de personen in kwestie volgens mij al weg. Na een halfuur begon de situatie weer en vervolgens reden ze weg. Kan ik de politie bellen voor een follow up? En evt kan ik daarbij vermelden wat ik daarna nog heb gezien en in welke auto’s ze reden. Ik twijfel want er is nu niks aan de hand, maar toch zit de situatie me niet lekker, ik bleek ook niet te enige buurtbewoner te zijn die melding had gemaakt.
Ik wil dit ook
Volgens mij heb je altijd zo veel dagen om er over na te denken, maar moet je het wel in een originele verpakking terug sturen. Ons kleed zat super strak opgerold in plastic, no way dat we dat weer erin terug kregen.
Lord die pasta is zo lekker!! Mijn god
Ik dacht dat alle antihistamine moe maakt? Heb je tips voor iets wat werkt waar je niet moe van wordt?
Ojee, hoop dat het hier beter uitpakt straks!
Ik heb van die sterke pillen uit Amerika die je knock out slaan haha. Ik vind die eenvoudige van de Kruidvat dan wat fijner.
Er komt vandaag een bestelling voor mijn katten binnen met onder andere een drinkfontein voor 1 van mijn katten. Dat beestje heeft zichzelf namelijk verantwoordelijk gesteld voor de kwaliteit van het drinkwater voor de katten.We noemen hem ook altijd “Voodoo van de waterinspectie” en hij komt klagen als het water ververst moet worden, spreekt andere katten erop aan als ze met hun pootjes in de drinkbak zitten en gaat ook uitgebreid zitten klagen als ik het drinkbakje niet goed heb schoongemaakt ( gaat dan ook naast de wasbak zitten kijken hoe ik het doe).
Anywho, mijn leven is zo oninteressant op dit moment dat ik vanaf het moment dat ik het ding vorige week besteld heb, tegen die kat zit te hypen dat hij het beste cadeau ooit gaat krijgen en hij is zo beleefd dat hij elke keer enthousiast terugmauwt als ik het woord cadeautje zegt… Dus nu ben ik bang dat ik het overhyped heb en hij straks alleen de doos wil -_-
tldr: ik ben een crazy cat lady…
Yes girl!
Film de reactie van je kat please. We hebben meer kattenfilmpjes nodig nu
Haha ik geniet als mede crazy cat lady echt van dit bericht.
Ohh thanks voor de tip! Ga ik daar eens een keer naar vragen
@Nefertiti Haha ja kan ik me voorstellen! Ik word van die eenvoudige dus al super moe, maar misschien moet ik er gewoon nog even aan wennen
Nou dan begin ik vandaag maar aan de Belgische wie is de mol
Hij is nice, have fun!