Zo slecht geslapen vannacht, heel erg koppijn en slapen lukt nu niet. Tot zover mijn dag
Deze week een week vrij (verlof gewoon) en sinds vrijdag alleen maar Animal crossing gespeeld. Nu even wat zinvols gedaan en de hele beneden verdieping schoongemaakt. Ramen van binnen gewassen, keuken kastjes uitgezocht en schoon gemaakt. Nu helemaal blij dat alles zo schoon is
Ik heb echt geen reet te doen qua werk maar voel me wel al heel de dag opgefokt.
Haha ik hoopte al dat iemand dit zou sturen
Mn hersens werken minder goed door al dat thuis werken en niet buiten komen.
Ik had veel water op de vloer geknoeid bij het afwassen en veegde dat op met een handdoekje wat wel in de was kon daarna. Dus ik loop ermee naar de badkamer en gooi het handdoekjes in de wc ipv wasmand. Echt wtf hersens.
Hahaha love it, vet luxe ding en dan ‘meh’. Mooi ook dat dat balletje precies in dat andere gat terecht komt van dat kartonnen ding
Herkenbaar. Ik begin door gebrek aan gesprekspartners ook een beetje hardop te praten tegen mezelf. Net liep ik naar de badkamer om naar de wc te gaan maar begon spontaan m’n tanden te poetsen (?). Toen echt zo “Hmm nee dat was niet de bedoeling oh praat ik nu in mezelf haha…ha wat gek”.
Zo herkenbaar. Of naar zolder lopen voor een nieuwe keukenrol. 2 trappen verder, peinzend 3 minuten op zolder gaan staan staren. Schouders ophalen en weer naar beneden lopen. In de keuken je neus willen snuiten. Oja keukenrol. Weer naar zolder. Zelfde riedeltje. 6 trappen op en af. Laat maar ik pak wel wc papier.
Ben er net achtergekomen dat de UB in mijn studentenstad door de verscherpte maatregelen nu ook tot 1 juni dicht is. Studeer sowieso veel beter in de UB dan thuis, dus het is sowieso al vervelend dat dat niet meer kan. Maar nu kan ik dus voor mijn scriptie ook niet meer terugvallen op alle boeken die in de UB staan, alleen op de boeken die uitgeleend kunnen worden. En aangezien alle al uitgeleende boeken nu tot 1 juni verlengd worden, zijn dat er niet heel veel. Daar gaat mijn afstuderen dit jaar…
Uiteraard zijn er veel belangrijkere dingen op dit moment, maar vind dit toch wel even zuur… Ben ik nog langer bezig met die stomme master.
We komen echt verwilderd uit deze quarantaine
Thanks, dat is wel een goede tip! Ben door een operatie nog niet zo heel ver met mijn scriptie maar moet voor een aantal hoofdstukken al wel wat literatuur kunnen vinden, misschien dat hij mij daarbij kan helpen. We hebben voor mijn scriptie ‘gelukkig’ geen vaste deadline dus in dat opzicht is het niet erg als ik het later inlever, het is alleen voor mezelf erg vervelend omdat ik er dus zo snel mogelijk klaar mee wil zijn haha.
Net na het handen wassen greep ik zonder te kijken naar het handdoekje maar toen greep ik per ongeluk het puntje van de staart van mijn kat vast en daar moest ik echt heeel hard om lachen ik ben gek aan het worden
Post dit even met de hoop dat mijn pakketje komt.
Wilde dutten maar moet dus wakker blijven daarvoor.
Ik moest echt hardop lachen. Thanks! (& herkenbaar ook.)
Dat wel! Maar die van mijn universiteit werken alleen met artikelen helaas… Hoop het via Google scholar/books toch nog een beetje te kunnen oplossen…
De zon. De buitenlucht. Zo heerlijk. Mensen op anderhalve meter afstand, zonder muur ertussen. Leven is mooi. Ik kon niet wachten tot het nu zou zijn.
Geen zorgen, ging naar buiten voor de apotheek, niet voor de lol.
Haha same problem. Wil al een paar uur ook even gaan liggen want super moe maar m’n medicijnen worden vandaag bezorgd door de apotheek dus kan niet. Al hoor je me verder niet klagen hoor want vind het superfijn dat ze die komen brengen en ook lief dat ze dat uit zichzelf al aanboden
Ik heb vandaag 2x de shuttle run test gelopen en ben echt helemaal dood. En dat terwijl ik niet eens ver kwam omdat 1x m’n veter los ging en m’n schoenen mega glad waren en m’n conditie gewoon ruk is na 2 kinderen lig nu boven op bed met baby, want ben m’n man ook ff zat
Omg maar waarom???
Haha ja goede vraag. Maar ga vrijdag weer wil echt weer een betere conditie