We hebben een panel van plantenexperts in het Plantentopic, we got you!
Volgens mij is deze situatie best goed voor mijn summerbody. Loop bijna elke dag wel een of twee uur. En wilde net naar de supermarkt om chips (en een aantal andere nuttige dingen) te halen maar er stond buiten al een rij dus nu eet ik een broodje met vruchtenhagel
Godverdomme, KPN heeft m’n monteur voor na de verhuizing geannuleerd. Het is heus niet dat ik dat niet kan begrijpen, maar ik snap absoluut geen fuck van internet en verbindingen en er woont nu een vrouw van 86 die überhaupt geen internet heeft, dus ik heb echt in de flauwste verte geen idee hoe ik daar zelf internet moet gaan aanleggen.
Nee? Kom verder nauwelijks buiten, behalve om boodschappen te doen en die doe ik nu lopend en dan loop ik een stukje extra? Hou me verder gewoon aan alle richtlijnen en je mag ook nog steeds een ommetje maken hoor? Als dat al meer buiten komen dan ooit is weet ik het ook niet hoor
Mijn oude baan met een vast contract opgezegd voor een nieuwe uitdaging. Twee weken gewerkt en nu wordt mijn contract niet verlengd
Huilen
Had get ook niet zien aankomen
Klopt, ik woon wel in de stad maar hier is het ook echt bizar rustig op straat. Ben net echt heel weinig andere mensen tegengekomen en als dat al gebeurt gaat iedereen netjes aan de kant en houdt 1,5 meter afstand. Dus dat is wel fijn!
Oh jeetje wat kut! Maar dit had je natuurlijk ook niet kunnen verwachten. Hopelijk heb je nog wel recht op WW of andere steun vanuit de overheid! Sterkte in ieder geval
Zelfvertrouwen is goed, but I took it too far. Eerste dag dat ik weer uit quarantaine ben, nog steeds zwak, en ik besluit dat ik wel even naar de stad kan fietsen om mijn eigen medicijnen op te halen. Oh ja, ik heb ook al weken niet gelopen of gefietst door ontstekingen in mijn benen. Ik loop officieel nog steeds op krukken. Halverwege wist ik echt niet meer hoe ik terug zou komen. Nu zit ik met pijnlijke longen en benen mijn leven te overdenken.
Ik weet dat het dom is, maar ik wilde even zo graag voor mezelf zorgen en niet (zoals al zes weken) anderen alles laten doen en afhankelijk zijn.
De dochter van een goede vriendin wordt binnenkort 4 jaar. Het feestje gaat uiteraard niet door vanwege de Corona-situatie, maar ik zou wel graag een cadeau willen laten bezorgen. Dus ik ben nog op zoek naar een leuk cadeau voor een 4-jarig meisje dat van (leuke, vriendelijke) dinosauriërs houdt. Budget is max 20-25 euro. Heeft iemand misschien een leuk idee?
Heeft er iemand hier weleens wimperextensions bij zichzelf gezet?
zon greetzheliumballon die uit de doos komt vliegen?
Dit had je nooit kunnen aanzien ik hoop dat de overheid je kan helpen. Sterkte.
haha geweldig dat wil ik nu ook leren!
Misschien om met haar ouders te doen dat je gipsen beeldjes van dino’s kan maken en dan ze leuk kan verven. Of van magnetisch zand o.i.d.
Of een mooie doos met playmobil met dino’s en zo’n ei waaruit een dino komt.
Mijn wimperextensions vallen langzamerhand uit, dus wil ze graag zelf bijvullen, maar weet niet of het een makkelijk taakje is haha
Nee ja misschien wel door heel de situatie nu. Het ging heel even door mijn hoofd maar dacht: ‘nee vast niet.’ En nu toch. Ze willen me wel terug als kinderdagverblijven weer open mogen. Dus ik hoop dat dat snel weer gebeurd
Same! Maar geen idee hoe het zelf te fixen.
Ben weer terug na m’n honderdste ban, als ik me weer als een klootviool gedraag, wil iemand dan het woord KL00TVI00L naar me typen zodat ik weet dat ik moet dimmen?
Ik denk dat dit goed gaat werken.
Thanks in advance
KL00TVI00L
Ik moest heel hard lachen om je filmpje! (Heb deze fontein ook gehad. Tot mijn katten hadden bedacht dat de bovenkant er wel af kon en de rest van de bak gesleept kon worden. Of van de trap gegooid…)