Wat je even kwijt wil #35

Haha ja goede vraag. Maar ga vrijdag weer :eyes: wil echt weer een betere conditie

Nou respect haha! Wat een hel was dat zeg, die piepjes gingen ook altijd door merg en been :weary::weary:

3 likes

Echt respect voor dit doorzettingsvermogen :clap:t3:

1 like

Bij mij op werk is iedereen natuurlijk ook thuis aan het werk. En mijn werk is best wel alleen en je werkt niet zoveel samen, dus ik dacht om de spirit erin te houden is het misschien leuk als iemand met een leuk initiatief komt. Dus ik had iedereen gemaild met de vraag of ze al hun kijk/luister/doe/fit blijf-tips aan mij wilde doorgeven. En dan zou ik er een soort overzicht van maken zodat niemand zich 's avonds of in het weekend hoeft te vervelen en we ook leuke gespreksonderwerpen hebben tijdens de digitale lunches bijvoorbeeld. Ik schaam me bijna om te zeggen, maar van de ongeveer 50 mensen (waarvan 35 echt fulltime werken/betrokken zijn) hebben er 3 gereageerd… omg ik voel me nu echt weer een puber die wordt genegeerd op de middelbare school. Dat is toch suf. Ik begrijp dat iedereen druk is met werk en zijn gezin, maar 3 regels appen/mailen is toch echt 5 sec. werk. Ik heb al een ā€˜reminder’ gestuurd, maar nog steeds reageert verder niemand… Dus nu weet ik niet wat ik moet doen, want een blijf-binnen-gids met 4 tips is echt mega triest. Echt jammer, ik vond het zelf echt een leuk idee hahah

3 likes

Oh wat sneu! Vind het een super leuk idee en echt zonde dat niemand reageert, ik zou het wel doen als ik zo’n mailtje kreeg.

Ik liep vanmiddag in de supermarkt met twee aubergines in mijn verplichte karretje. Nu kwam ik erachter dat ik vergeten was een citroen mee te nemen. Straks loopt mijn man dus door de supermarkt met een citroen in zijn kar. Zo droog.
Maar wel begrijpelijk hoor die maatregel. Als er iemand te dichtbij komt kun je ook snel een kar ervoor doen.

25 likes

Jeeej ik ben opgenomen in het nachtdienst team :+1:t3::+1:t3::leopard: team nachtmens

21 likes

Ik vroeg mijn vriend of hij mayonaise mee kon nemen. Komt hij thuis met yogonaise. En dan blijven volhouden dat dat gewoon hetzelfde smaakt. NEE.

4 likes

Lief dat je het vraagt, dankje :heart:.

Laat ik beginnen dat de baby nog veilig in mijn buik zit en leeft. Vanochtend hebben ze vanwege de drukte alleen het hartje geluisterd. Want sinds maandag is kennelijk heel druk met de ene na de andere bevalling. Ik zou eerst gisteren te horen krijgen wanneer ik donderdag naar het andere ziekenhuis zou overgeplaatst worden. Maar vanochtend zeiden ze dat ik een telefonisch consult zou krijgen vandaag en vanuit daar dan zou horen of ik morgen kon komen of anders pas andere dag. Maar ook dat is weer verzet naar morgen ivm de drukte. Dus dat is wel een domper dat ik nu nog niet weet waar ik aan toe ben.

Vandaag gaat het fysiek als mentaal goed. Maar gister zat ik er fysiek helemaal doorheen(migraine aanval onder andere). En ja de echo niet was wat ik hoopte na de fijne echo van maandag avond. Zo was er gister nog maar op 1 plek een laagje vruchtwater te zien. Maar omdat de baby van houding was veranderd kan het zijn dat er nog wel meer is maar op dat moment niet zichtbaar was. Ik hoop het! Want daardoor ging ik me niet beter voelen. Maar hun vonden het een goeie echo omdat het hartje krachtig klopt en de baby beweegt en ze liever dat zien dan een baby met veel vruchtwater en levenloos bij ligt. Later kreeg ik de uitslag van bloedonderzoek onder andere terug. En toch beginnende infectie blijk te hebben. En extreme bloedarmoede en nog paar dingetjes. Dus kon gelijk aan het infuus. En daarbij uitgelegd werd dat als ik in deze toestand zou bevallen en het gaat echt mis. En er was iets waarom ik dan geen ruggenprik kan krijgen om de placenta operatief te verwijderen onder volledige narcose moet. En de kans dan bestaat dat ik zelf niet meer wakker word. Ik word nu nog strenger gecontroleerd en niet meer zelfstandig mag douche, er een zuster bij moet blijven voor het geval het bijv misgaat en flauw val. Ik heb bij de eerste destijds met een spoed keizersnede ben bevallen en dus daar beneden litteken heb zitten. En de baby het heel fijn vind met zijn/haar rug er langs te wrijven en schuiven wat ontzettend veel pijn doet. En ik het gister uit wou gillen van de pijn en tranen in mijn ogen kreeg. Ik krijg nu meerdere malen op de dag paracetamol om het scherpste randje er af te halen maar het doet echt pijn. Ik heb normaal zeer hoge pijn grens maar deze pijn trek ik niet goed. En ja dat het zo pijn doet komt omdat er geen beschermlaag van binnenuit meer is. Maar vandaag is het met behulp van paracetamol wel te doen.

Ja dus gister was de kutste dag tot nu toe. Maar vandaag gelukkig weer goed voel. Ik hoop dat ik morgen gewoon alsnog overgeplaatst kan worden want ik zit daar wel nu ik hier lig elke dag naar af te tellen. Helaas niet zo’n positieve update als de maandag? Dacht ik maar het is wat het is.

Ik heb wel voor elkaar gekregen na 5 dagen dat mijn vriend getest gaat worden op het Corona virus. Zo dat we definitief weten waar we aan toe zijn. En hij toch als nog als het begint er bij kan en mag zijn.

Nogmaals iedereen bedankt voor hun lieve berichtjes, steun en likes :heart:.

57 likes

Fijn dat ze hem gaan testen. :heart:

1 like

Micro op mute zetten? Sowieso altijd op mute, ik haat mensen die te luid ademen of drinken en eten.

Pakket is gekomen half uur na het berichtje plaatsen.

Had dus eigenlijk een dutje kunnen doen van 1.5 uur tot die tijd.

Mogen we je kaartjes sturen, of heb je dat liever niet ivm anonimiteit ofzoiets?

2 likes

Mijn kat is terwijl hij nog op schoot ligt de plek op zijn rug aan het wassen waar ik net nog met mijn hoofd lag. Hij vindt ook al dat het tijd is om mijn haar te wassen denk ik

3 likes

Dat stond ie sowieso doe ik ook als ik moet kuchen maar dan loop ik nog weg van het scherm.

Als ik zou weten wie je was, had ik als een echte tata de kliklijn gebeld.

3 likes

Zou ik eerlijk heel fijn vinden. Zodra ik weet waar definitief terecht kom. Dan laat ik het hier weten. Want zou zonde zijn als ik straks hier niet meer lig en het niet ontvang. Maar echt lief idee dankje :heart:!

28 likes

Dankjewel :heart:! En ik hoop het ook dat er een wonder mag plaats vinden. Maar ik hoop het meest dat de baby levend geboren word en als het kort erna overlijd dat okƩ is. Maar elke dag dat de baby langer bij ons kan blijven nog beter zou zijn. Maar als de baby al levend te wereld komt al zeer dankbaar ben. Want het idee dat het in mijn buik kan overlijden bij die gedachte heb ik het nu al moeilijk en mezelf kwalijk neem dat mijn lichaam mij zo faalt! Maar het liefst hoop je gewoon dat je toch straks compleet gezin van 4 mag zijn en niet 1 ontbreekt.

Ik doe me best want uit eindelijk heb ik nog eentje die thuis op mij wacht. En ze het de ene dag wel snapt en de andere dag weer niet. Voor haar zoals bijv gister mij zo kut voelde dan toch mijn vrolijke stem opzet tijdens het bellen omdat ik haar niet overstuur wil maken. Omdat ik haar niet zoals vrijdag dan kan troosten ivm geen bezoek meer mogen ontvangen. Maar we gaan zometeen weer vanuit het raam naar elkaar zwaaien dus daar kijk ik nu naar uit :heart_eyes:.

12 likes

Heel veel sterkte! Wat een onwijs heftig verhaal en wat sterk hoe je dit zo vertelt. Zou je ook graag een kaartje sturen zodra je weet waar je straks ligt. :heart:

1 like

Zit op mn balkon, hoor een gesprek aan de andere kant van de straat:

ā€œIk ben dokterā€
ā€œIn het ziekenhuis?ā€
ā€œā€˜Nee, ik ben tandartsā€.

Mijn gedachte:
afbeelding
afbeelding

19 likes