Wat je even kwijt wil #35

Het voordeel van mijn wiskundecursus via stream volgen is dat ik er een wijntje bij kan drinken om het allemaal IETS draaglijker te maken

7 likes

Ik had ook een dutje kunnen doen, maar dan omdat ze helemaal niet geweest zijn :sob: Normaal gaat de apotheek om 18.00 dicht, maar misschien werken ze nu langer door? Zal zo ook de brievenbus eens checken voor d’r zekerheid, al weet ik niet of het daarin past. Eerder vanmiddag ook al gedaan toen ik zo’n auto van hun zag staan en wegrijden, maar helaas. Wilde m’n balkon ook opruimen en poetsen vandaag, lekker weertje voor ook, maar niet gedaan omdat ik bang was de bel niet te horen dan :upside_down_face:

Extra balen nu dat ik een hoge risicogroep ben, anders had ik het vanochtend meteen opgehaald en had ik niet heel de middag in zo’n wacht-modus gestaan :sweat_smile:

Mijn internet ligt er al bijna een uur uit door een of andere kutstoring maar ALLEEN het forum doet het wel wat een godsgeschenk :raised_hands:

2 likes

Haha nee, maar voor die paar grassprietjes die ik nu over heb is het wel nodig :grimacing:

1 like

Ja dit… samen zijn??? HOE DAN!!

t-mobile? Mijne doet het ook niet op mn laptop maar wel op mn telefoon dus dat is nu een hotspot

Heb net in de tuin gebokst en dat was zó lekker. Wel veel ongezelliger, maar met deze temperatuur echt heerlijk.

Beetje jammer dat mn pa na 1 lowkick niet meer wilde staan om m’n klappen op te vangen, moest dus maar verder gaan op de muur. Pussy. Had gewoon scheenbeschermers om

4 likes

Gewoon iedereen guilttrippen die niet gereageerd heeft. Gebruik alle tips uit het Excel bestand in de openingspost van het coronatopic en zeg: ‘wat leuk dat jullie allemaal zo enthousiast gereageerd hebben! Ik heb een selectie moeten maken omdat het anders wat veel werd, maar dit is het geworden!’

11 likes

Ik las eerst gekotst. Was raar!

2 likes

Hahahhaa dan wordt mn verhaal wel heel vreemd

Mijn internetprovider heeft een storing maar gelukkig heeft mijn bovenbuurman een open netwerk zodat ik toch deze zware tijden doorkom.

1 like

Ja T-Mobile inderdaad @Banananana. Is een landelijke storing blijkbaar en ze weten nog niet waardoor het komt. Bij mij doet wifi het dus nergens, niet op laptop en niet op tablet, alle websites en apps doen het ook niet maar alleen het forum wel haha, wat bizar. Heb ook geen 4G dus kan geen hotspot maken helaas. Maarja kan iig forummen, hopelijk is het snel opgelost.

Ik zou van zo’n passief-agressieve reactie echt instant met mijn ogen gaan rollen to be honest. Ja het is een leuk idee en initiatief maar een hele hoop mensen hebben nu ook allerlei andere dingen aan hun hoofd. Ik snap wel dat niet iedereen tijd en zin heeft voor dit soort dingen met zorgen om corona, zorg voor naasten, rondrennende kinderen, geldzorgen en what not. Ik vind het wel echt een leuk idee hoor maar sommige mensen staan op dit moment gewoon in overlevingsstand, of hebben er om andere redenen geen behoefte aan. Het is leuk voor wie wil en wie meedoet maar zou mensen die dat niet willen niet gaan guilttrippen.

2 likes

Je kan dit doen

https://browniesperpost.nl/

2 likes

Hahaaaaaa iemand op tinder vraagt of ik met hem een drankje wil doen. Ik denk dat hij de hele corona memo heeft gemist.

16 likes

Boodschappenlijst:

Boter
Kaas
Eieren

Waarmee komt hij terug:
Ananas
Fristi
Je moeder

18 likes

Wat jammer dat ze niet zijn geweest, zal wel drukker zijn dan normaal.
Heb je wel genoeg?
Wacht modus is precies het juiste woord wat ik ervoor zocht.
Heb ook niet echt chill opgeruimd en in de tuin gezeten.
Normaal doe ik een pakketpunt maar wist nu niet of ze open waren en wil zoveel mogelijk mijden.

Snoepkado?

Ik ben vanbinnen een beetje gestorven :frowning_face:

1 like

Leuke sportkleding werkt dus niet als een motivator om thuis te sporten. Echt heavy om de motivatie hoog te houden :flushed:

1 like