Wat je even kwijt wil #35

Ik luister een liedje en hoor steeds

Eat the ramen, lolllllllll
Eat the ramen, lolllllllll

:rofl:

1 like

Hahaha zo herkenbaar! Leuk, is het gelukt?

Ik ben sinds gisterochtend KOORTSVRIJ!!!

105 likes

Ik zit in de tuin in de zon en het is gewoon ziek warm, echt superlekker na zo’n lange tijd. Zit nu maar in m’n bh want warm en ben bang dat ik een lelijke t-shirt afdrukken krijg (al zal dat wel niet zo snel).
Dit gaat me mooi niet gebeuren!
afbeelding

5 likes

Ik ben echt super jaloers en chagrijnig. Allemaal mensen die foto’s sturen vanuit hun tuin of balkon. En ik zit in een tochtig studentengeval. Op zoek naar woningen waar ze €900 p maand vragen voor echt spuuglelijke appartementen waar het laatste onderhoud langer geleden is dan ik oud ben.
Ik houd normaal van wonen in de stad, maar ik vind er in deze tijden echt fucking niks aan. Kan wel weer een rondje lopen dat ik al 5x heb gelopen deze week. En dan lastig mensen ontwijken omdat ze zelf schijt hebben.
Zit er nu zelfs over te denken of ik niet liever in de polder zou wonen. Maar hoe doe je dat, in je eentje als onhandig persoon werkzaam in een sector die in steden gevestigd is.
Ik dacht dat een workout me minder chagrijnig zou maken, maar nee niet gelukt :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik wil eigenlijk iets voor mezelf, maar is duur of in een wijk waar ik niet wil wonen. Ben nu ook nog niet mijn kamer uitgeweest omdat ik ff geen zin heb om te praten. Zie echt enorm op tegen de komende twee weken.

2 likes

Jaloers op de warmte. De zon schijnt hier maar daar is alles mee gezegd :smile:

Edit: en de tuin ziet eruit om te huilen.

2 likes

Ik heb al amper eisen qua woonwijk nu de hele stad onbetaalbaar is. Maar on way dat ik mijn halve salaris ga uitgeven aan een lelijk appartement. Ik gun die huurbaas dan echt niet mijn geld. Lekker cashen en zelf niks aan je pand doen. :rage:
Ben gelukkig alleen thuis, dat scheelt wel. Maar normaal heb ik op een vervelende dag iets van; ok morgen naar werk, ff afleiding door collega’s en even eruit. Maar wordt lastig nu :’) En kan altijd wel mensen bellen nu, maar daar heb ik ook helemaal geen zin in :stuck_out_tongue:
Klaag klaag.

1 like

Ik dacht ook hmm zal wel meevallen, het is maar 9 graden. En heb ik zin om die bank uit de schuur te slepen??
Maar verrassend genoeg is het heeeerlijk dus de moeite waard én ik heb al een tanline (maar die is morgen sowieso al weg).

1 like

De enige pret die ik nu mag hebben is…

Binnenpret!!

Sorry, not sorry

43 likes

Ik ben echt lekker bezig vandaag, heb al gehoepeld, boodschappen gedaan, was gedaan, cake gemaakt. Straks nog wat lezen/tekenen denk ik en lekker koken met een wijntje erbij.

Alleen voel me wel een beetje lonely en in de avond wordt dat altijd erger.

6 likes

Wat ik wel fijn vind is dat ik nu niet elke zondag gewekt word door de kerk klokken haha.

2 likes

Ok, ik moet echt iets kwijt. Overal (op social media voornamelijk) lees ik van mensen dat ze boos zijn dat iedereen nog naar het strand gaat, naar de markt, etc. En dan vervolgens met een hashtag #ikblijfbinnen de moraalridder uithangen. Maar hoe kan het dat alle stranden en markten nog vol zijn als iedereen zo hard schreeuwt dat ze “braaf” binnen blijven?

5 likes

Mijn man dacht serieus dat er een maatregel in Rusland was waardoor er maar drie mensen maximaal in een auto mogen nu. :joy:

1 like

Dit vraag ik me dus ook heel erg af

Misschien moet dit in het opbiechttopic maar ik ben net dus met mijn vriend waarmee ik samenwoon naar het park geweest, we hebben daar wat gevoetbald en een broodje gegeten op een kleed. Er waren 50 meter rondom ons geen andere mensen, en we hebben daar mega erg genoten van de buitenlucht/zon met een muziekje en wat beweging. Ik ben er helemaal van opgeknapt.
Het park is 100 meter van ons huis dus als het druk was waren we niet gegaan en gewoon omgedraaid. Maar op deze manier zie ik er geen kwaad van in?

2 likes

Nou degenen die dat zeggen zullen andere mensen zijn dan de mensen die buiten zijn. De mensen op het strand plaatsen niet zulke posts lijkt me. Zo ingewikkeld lijkt dat me niet. De ene helft zit binnen, de andere helft is buiten.

14 likes

Nou voor mijn hond is corona de beste tijd van zijn leven denk ik. De hele dag gezelschap, extra wandelingen met het gezin en een beetje zonnen in de tuin. Zelfs de buren van verderop nemen hem mee om te wandelen :joy:.

7 likes

Plus, een hele hoop evenementen zijn afgelast waardoor de mensen buiten zich op een kleiner aantal plaatsen centreren. Sneller vol en druk dus.

1 like

Ik ben maar eens begonnen met het maken van een fotoboek van een vakantie van vorig jaar. Nu al spijt van. Waarom heb ik zó veel foto’s gemaakt? :weary:

1 like