Wat je even kwijt wil #35

Brand een kaarsje voor jou :heart:

1 like

Shit, wat een tegenvaller. Ik hoop heel hard met je mee dat er nog genoeg vruchtwater aangemaakt gaat worden. Veel sterkte :hugs:

1 like

Holy fuck wat een rollercoaster moet dit zijn. Een hele dikke knuffel vanaf hier. :heart:

1 like

Ooh ben jij dat :innocent:

1 like

Wat een ontzettend zware tijd, heel veel sterkte alvast :heart:

Hoewel de verhalen van anderen die ik lees het wel in perspectief zetten kom ik alsnog huilen hier. Ik mag niet naar m’n ouders omdat die met een risico groep werken en mijn vriend (met wie ik samenwoon) ziek is en ik vind het zo extreem kut. Waarschijnlijk kan ik wel volgende week maar dan heb ik geen studenten ov meer en het is zo tyfus duur om te reizen, en ik wilde ook gewoon zo graag gaan dit weekend. Zo kut

1 like

Misschien een heel ongevoelige vraag en als je wil dan haal ik het weg. Maar waarom halen ze de baby er nu niet uit?

1 like

Wat een drama, echt onvoorstelbaar @MrsCarr. Ik denk aan jou en jullie en zal komende dag heel hard voor je duimen.

1 like

Heel veel sterkte jullie kant opgestuurd :heart:

1 like

GVD. We blijven hier ook hard duimen :heart:.

1 like

Als eerst iedereen bedankt :heart:.

Ik ben morgen pas 23 weken en 5 dagen. En ze halen pas baby’s met 24 weken maar dan moet de baby ook bepaald geboorte gewicht hebben. En de gynaecoloog vertelde dat de baby aan de kleine kant is voor het termijn. Maar ik ben ook klein en de oudste is met 40 wk 2865 gram ter wereld dus in dat opzicht niet zo heel raar dat deze baby ook klein is. We hebben morgen een video consult en dan tijdstip krijg wanneer ik met de ambulance word overgeplaatst. Maar ik vraag me af of dat nog zin heeft. We moesten ook test online doen zodat we morgen voorbereid zijn of inmiddels vandaag. En we staan allebei compleet anders in. Ik wil nog dat de baby de nicu haalt en alles wat daar bij komt. Maar mijn vriend wil dat niet en liever dat de baby in onze arme overlijd kort na de geboorte. Ik durf niet meer te slapen omdat ik bang ben dat als ik wakker word ik niks voel in mijn buik. En ik wil gewoon elke beweging ook al doet pijn blijven voelen tot het niet meer kan. Ik heb al hele fles van 1,5 sinds dat tijd op en bij gevuld dus ik ga alles alles zetten dat er hopelijk nog vruchtwater word aangemaakt. Ik geef niet op…

20 likes

Aaah wat erg. Ik wens jullie alle sterkte toe en hoop zo dat je 24 weken haalt. Je bent er niet ver van. Wat kleine baby’s betreft mijn mama heeft 5 kinderen en we wogen allemaal tussen 2600gr en 2900 gram op 40 weken. Ik denk dat zoiets eigen is aan jezelf.

Niet opgeven en blijven drinken. Je zal ook geruster zijn als je weet dat je alles geprobeerd hebt. :heart::heart:

1 like

@MrsCarr​:heart::heart::heart::heart::heart:

1 like

Wow, ik heb echt geen woorden. Ik leef heel erg met je mee! Ik heb net even voor je gebeden.

2 likes

@MrsCarr heel veel sterkte :heart:

1 like

@MrsCarr Heel veel sterkte! :heart:

1 like

@MrsCarr heel heel veel sterkte en kracht!! Ik denk aan jullie

1 like

Heel veel sterkte @MrsCarr, ik denk aan je en aan je baby’tje :heart: :candle:

1 like

Zijn hier mensen die ervaring hebben met Hellofresh? Ben niet meer creatief met het koken en wil graag wat nieuws proberen. Ook koop ik in de supermarkt altijd teveel en onnodige dure dingen (het kan kan wel uit)

1 like

De bevalling is begonnen…

2 likes

Wat vreselijk nou :cry: heel veel sterkte en kracht!

1 like