Je spoiler doet het niet
Ja maar mijn ritme is echt poep, ga rond 2u slapen, sta rond 11u op en hang maar een beetje op de bank. Serie kijken, beetje puzzelen en eten.
Geen idee, ik heb het niet
Ja same! Zodra ik autonomie kreeg, ben ik het anders gaan meten.
Ik kom hierdoor serieus niet van mijn jetlag af. Doe geen eens moeite, leef nog steeds als Panamenian.
Dit is gewoon precies mijn leven atm! Ik vind er echt geen bal aan en merk dat ik weer steeds depressiever aan het worden ben.
Ja shit nou ben ik te laat haha
Me 2 heb echt t gevoel dat ik al 5 maanden geen mensen meer heb gezien terwijl t is pas week 2. Volgend jaar ga ik die hard 5 mei vieren.
Ik wilde hier heel enthousiast cinco de mayo typen maar besef net dat jullie Bevrijdingsdag vieren dan.
Reden te meer om margerita’s te drinken
Ohhh echt he! Ik heb al gezegd dat als dit nog lang gaat duren ik in de zomer bij mijn vriend ga bivakkeren. Hij heeft airco op de slaapkamer en dan huge ass zwembad in de tuin.
Solliciteren is ook een drama en ik wil ook geen magazijnwerkzaamheden gaan doen want weet uit ervaring dat ik daar ook doodongelukkig van word.
Hahahaha ik vier gewoon beide dan!!
Ik heb een verstopte neus, maar ik weet niet of dat verkouden is of gewoon een teken dat ik moet afstoffen en stofzuigen morgen.
Thanks! Hier ga ik morgen eens naar kijken
Omg ik voel mij echt te dom voor insta.
In het weekend even een spoedcurcus inplannen
Edit: is al gelukt
Ja nu wil ik je eigenlijk weer wel volgen
Ik heb rond 20:00 nog een echo gehad en het vruchtwater is op. Als ik binnen paar dagen geen nieuwe aanmaak dan overlijd mijn baby in mijn buik. Ik moet nu 15 glazen of meer per dag water drinken in de hoop dat er nog iets word aangemaakt.
Als ik er klaar mee ben zeg ik “nou ik ga weer even verder werken” en dan zegt die ander “ja is goed ik ook” en dan “doei spreek je later!” “Jep! doeii” en dan hangen we op. Is toch best simpel
Fuck. Fuck hey.
En morgen dus geen ingeleide bevalling?
Ik kan helemaal niks voor je betekenen vanaf hier maar ik leef echt mee, brand een kaarsje voor je en denk aan je.
Dit is zo’n onwerkelijke situatie die je nóóit hoopt hoeven mee te maken.
Jeetje wat heftig.
Ah wat een rot nieuws. Die 15 glazen ga je sowieso halen! Hopelijk maakt je lichaam dan vruchtwater aan. Ik ga voor je hopen/duimen. Houd vol! Sterkte