Wat je even kwijt wil #35

Heel veel sterkte :heart:

1 like

@MrsCarr heel veel sterkte :heart:

1 like

Zo erg he… het idee dat zij op dit moment aan het bevallen is in zo’n situatie :(.

1 like

Heel veel sterkte!

1 like

Weet iemand hoe de online tentamens op de U…V…a afgenomen gaan worden? Ik hoorde net dus dat je met een webcam je hele kamer moet filmen, je webcam de gehele tijd aan moet houden etc. maar dat lijkt mij echt zo een inbreuk op mijn privacy?

@MrsCarr Vreemden op het internet denken aan je, heel veel sterkte en virtual hugs! We hebben allemaal je verhaal wel gevolgd geloof ik dus als we iets kunnen doen straks, kaartjes sturen, flauwe moppen tappen ter afleiding, chocola opsturen. We staan (ok zitten) voor je klaar!

23 likes

Sterkte :heart:

1 like

Oh my goodness, jongens, ik heb HET ontdekt!! Het is niet de law of attraction, maar het omgekeerde dat waar is!
Ik ga gister verhoging die steeds meer opliep, toen heb ik mezelf helemaal weer in isolatie gevisualiseerd, het ziekenhuis in en verder. Om dat doemscenario heb ik een potje keihard zitten janken en toen had ik ineens weer 37,0.
Dus: piekeraars en doemdenkers: Jullie doen het goed
Optimisten, joke is on you
Geprivilegeerde zweefteven: ga fietsen

Ik start een nieuwe religie. Wie doet er mee?

43 likes

Ah jeetje dit is echt een kuttijd als dingen kapot gaan zeg. Ik hoop ook dat er snel iemand langs kan komen!

1 like

Yesss heb een cardio latin dance work out gevonden van een super enthousiaste vrouw!

2 likes

@MrsCarr heel veel sterkte :blossom:

1 like

Ja, maar wel onder je tong. En inderdaad! Dat zijn alvast wat sacramenten. Ik sta open voor ideeën voor andere sacramenten en rituelen

2 likes

@MrsCarr weet niet zo goed wat te zeggen maar heel veel sterkte in ieder geval :heart:

1 like
4 likes

Ik weet niet hoe het daar gaat, maar op mijn uni doen ze dat ook nu. En dan kijken ze globaal de opnames terug om te kijken of je afwijkend gedrag vertoont. Voel me er ook heel ongemakkelijk bij, maar bij ons mag je wel naar de campus komen om het tentamen in een aparte zaal te maken als je het écht niet wilt!

1 like

Pff, het ging de afgelopen tijd best prima met thuiswerken en vandaag heb ik er ZO geen zin in. Ik wil niet bellen, ik wil niemand spreken, ik wil op bed tiktoks kijken.

4 likes

Mijn kapster had me al een bericht gestuurd dat ik vooral niet zelf moest gaat lopen kutten nu en ze kent me te goed want het kriebelt echt om mijn haar roze te verven en ik heb ook al tutorials bekeken om het zelf te knippen.

5 likes

Zegt het voort

19 likes

Mijn verjaardag is een feestdag, evenals mijn forumverjaardag. Groene thee is een relikwie, sociaal contact een sacrament, alle boeken zijn ook relikwieën, behalve van Hitler

5 likes

Mijn motivatie en concentratie voor werk is ver te zoeken.