Wat je even kwijt wil #35

Ik heb precies dit. Ging anderhalve week best goed en nu ineens doodmoe, nergens zin in en pfffffff

1 like

@MrsCarr ontzettend veel sterkte :heart:

1 like

@MrsCarr heel veel sterkte :heart:

1 like

@MrsCarr :heart::heart:

1 like

Koude koffie, bruine appel, 60 mail, badjas, niet door beeld lopen en een hongerige baby. Een paar kernwoorden over thuiswerken.

6 likes

@MrsCarr onwijs veel sterkte :heart::heart:

1 like

Omg ben je zo soepel in de heupen etc van jezelf?! Bedoel dan trouwens dat je dit zo hup na kan doen.

Het ziet er zo vet uit, maar dan denk ik aan mijn houterige lijf en totáál gebrek aan ritme gevoel en dan durf ik het al niet meer aan…
Maar lijkt me wel echt super vet om te kunnen! Latin, salsa, Tango.

Ik haat fietsen maar gisteren heb ik dus gefietst omdat je iets met je leven moet. Ik wist gelijk weer waarom ik een hekel heb aan fietsen (heuvelop met tegenwind) en ik heb vandaag stukloon aan mn billen van het zadel. Ik ben echt geen fietser.

Ik vond het een leuk idee en ik denk dat anderen dat ook vinden, het is goed bedoeld! Het ligt er denk ik inderdaad meer aan dat mensen druk zijn met andere dingen of gestrest zijn en er niet meer aan denken. Maar niet bang zijn dat je iets fout gedaan hebt hoor!

@Lemongrab haha het was niet echt een serieuze reactie hoor, zou het zelf ook niet doen. Maar snap dat het misschien wel zo over kwam online.

2 likes

Ik vind die dansvideo’s van fitsugar echt de hel. Kan ze nooit bijhouden, omdat ik ook niet echt ritmegevoel of soepele heupen heb.
Alleen sommigen van Simone de la Rue gaan wel, omdat die alles heel uitgebreid en langzaam stapje voor stapje opbouwt en je daar niet lenig voor hoeft te zijn.

1 like

haha ja ik ook! Ook lekker al die berichten over een recessie vanochtend en de zoveelste aanvaring met mn manager, top dit. Gelukkig bijna weekend en net lekker even geklaagd bij een collega net :slight_smile:

en maar er is ook best veel best snel veranderd? Drie weken geleden had het nog totaal geen invloed op mn dagelijks leven en nu stromen de ziekenhuizen vol, werken we verplicht thuis (als je nog kan werken), zijn alle sportscholen, horeca en zowat alle winkels dicht. Ff een baaldagje of een paar is niet gek vind ik

1 like

@MrsCarr ik denk aan je :heart::heart::heart::heart::heart::heart:

1 like

IK HEB EINDELIJK EEN PICNIC BESTELLING! Komt pas woensdag maar whatevs, ik hoef geen 4 supermarkten af.

6 likes

Haha jaa het zijn ook allemaal wel pasjes die ik voorheen ook deed. Alleen gaat het nu heel snel achter elkaar voor een half uur lang haha.

Mijn spannendste moment van de dag was dat je bij de appie een karretje moest pakken en ik had geen muntje. Ook niet thuis. Gelukkig had ik nog engelse ponden in mn portemonee en dat werkt ook haha

1 like

Ik zou een pedicure opbellen met wat je het beste kan doen en of je eventueel bij de apotheek nog tools ervoor kunt krijgen.

2 likes

Nevermind, heb weer verhoging

:heart::heart::heart::heart:

1 like

Bij mijn appie hadden ze alle wagentjes los gemaakt gelukkig want ik heb ook nooit losgeld bij me!

1 like

@MrsCarr Heel veel sterkte :heart::heart:

1 like

Ik denk nog steeds aan je @MrsCarr

1 like