Wat je even kwijt wil #35

Had zo míjn droom kunnen zijn!!

Helaas ik ben misschien nog wel luier en heeeel slecht in de keuken :broken_heart:

Hallo rare vraag maar kan ik bij de AH nog plastic tasjes krijgen (heb geen tas bij me)

Jezus wat een chagrijn krijg ik aan de telfoon als ik kpn bel. Heb deze week al 4 keer gebeld met mijn afstandsbediening. Dat is inmiddels opgelost. Nou wil ik met die afstandsbediening naar de videoland app. Kan niet. Dus ik bellen. Moet dat met mijn andere afstandbediening. Ja superraar, maar oke. Dus ik zeg dat ik dat onhandig vind, krijg ik een chagrijnig bot antwoord terug. Sow sorry hoor.

Ja heb gisteren nog 1 gekocht haha.

1 like

Moeten er maar mee leven!

1 like

Het is super zonnig en lekker om in de tuin te zitten maar niet als het zo waait. Jezus man :rage:

En als je met je telefoon belt ipv met je afstandbediening.

6 likes

hij doet dit uit bezieling en overtuiging hahaha :joy: maar niet meer dan 6x per jaar, dat dan weer niet haha wauw

Hahaha, wat ís dit. Ook echt bedadruken dat hij een gewone man is met een normale pik

Oh en trouwens, hij is “niet kaal, heeft geen tattoos, geen baard en snor.” Zijn dat afknappers dan? Ik voel me nu heel erg defensief tegenover mijn schatje in die categorie :joy_cat:

3 likes

Ik heb een keer op het punt te staan hem te ‘boeken’. #biecht

7 likes

Yes ik ben vandaag eindelijk weer eens lekker bezig met mijn studie! Moet mijn eerste deadline vandaag eindelijk wel afkrijgen. Straks maar even deze motivatie belonen met een lekker eind skeeleren op mijn nieuwe skeelers! :grin:

HAHA “De ontmaagding van een vrouw zou het mooiste moment uit haar leven moeten zijn”
Nou wat een kut leven heb je dan als dat het mooiste moment is.

19 likes

Heb megaveel trek in paaseitjes maar kan niet naar buiten om ze te halen. First world problems :roll_eyes:

Oooooh is dat het. Ja kom je nu mee. Geen wonder dat mijn afstandsbediening het niet doet… toch gek dat kpn dat niet snapt :thinking:

1 like

OMG die reviews. Rillingen. :face_vomiting: Zo overduidelijk door hemzelf geschreven.

3 likes

maar écht! in iedere review wordt ook uitgebreid geschreven dat hij een condoom om deed en dat hij ín haar is klaargekomen hahaha. ben ook wel heel benieuwd wat hij vraagt voor een ontmaagding? ik ga nog even op onderzoek uit

1 like

Ik weet er niet heel veel meer van, alleen dat ik “doe het nou maar” heb gezegd en mijn toenmalige vriendje bijna moest huilen omdat het spannend was. Maar ja, misschien als ik deze normale guy had geboekt, dat het dan wel magisch was hè

7 likes

Ik ben Andre, een hele gewone blanke man van 46 jaar met gemeleerd donkerblond haar en grijsblauwe ogen.

Dit zijn echt veel bijvoeglijke naamwoorden voor “ik ben een tata”.

Grijsblauw rot op joh

23 likes

Ik nen Andre maar ik had eigenlijk ook jeroen kunnen heten.

3 likes