Heel veel sterkte @MrsCarr
Sterkte! @MrsCarr
Ik heb zometeen mijn eerste videomeeting ooit, met onbekenden, en ik ben echt bang dat we zo’n awkward voorstelrondje moeten doen, net als vroeger op school… “hoi ik ben Skadi, 25 jaar en ik ben werkloos haha ja nou tijdelijk dan maar goed ehhh dat was het”
Ahw nee… Heel veel sterkte
Ik wil jou ook volgen!
Ik heb sinds vorige week een nieuwe baan en werk “gewoon” op kantoor met een paar collega’s. Sowieso heel gek om na een paar maanden thuis zitten weer naar werk te gaan, terwijl iedereen nu juist thuis blijft.
Maar er is al meteen een ergernis. Mijn kantoorgenoot is geen fluiter, maar een zanger
Hij kiest telkens een of twee regels uit een liedje en verkracht die zo dat je de oorsprong niet meer herkent en ze allemaal op elkaar lijken.
Volgende week neem ik een koptelefoon mee.
Wat is je instaaa?
Misschien leren mensen nu met die 1,5 meter afstand houden, dat het sowieso niet oké is om continu in andermans aura te komen
Ja, eerlijk! Ik vind het met sommige mensen jammer, met anderen echt een verademing. Nu kan je zeggen ‘uhm, 1,5 meter afstand’ en dan is de ander asociaal en niet jij.
@Bakkes @SpeedOfSound @Lovepink @vitaminwater komt ie heel even kort dan! toch maar in het insta topic
SpeedOfSound volg ik zelf sowieso haha, love die story met je vriend en kat die zn arm hapt
Dit is echt niet oke jongens. Ik ben zo sociaal incapabel geworden door die isolatie. Ik heb net naar een huisgenoot geblaft omdat ze te dichtbij kwam
Ik zocht een nieuw nachthemdje online en was wat reviews aan het lezen om er achter te komen welke maat ik moest bestellen.
Well that escalated quickly.
Die behoeftige mannen ook.
Thuiswerken dag #243427; mijn financiën op een rijtje zetten onder werktijd.
Ik dacht eerst dat ze het daadwerkelijk voor haar man gekocht had. Als in: voor hem om te dragen .
Dat dacht ik eerst ook.
Zou me trouwens ook niks verbazen als het een man is die het schrijft.
Ik heb gisteren iets te fanatiek mijn chipsvingertjes afgesmeerd aan mijn dekentje, er zit echt een enorme oranjevlek in nu.
Mijn droom
Oh en ik wil even blij zeggen dat ik het leuk vind dat mijn begeleider bij mijn werkplek ervoor gaat zorgen dat ik iets krijg voor het feit dat ik nu elke dag het pand aan het ontsmetten ben en de wc’s schoonmaak (hebben ze normaal iemand voor in dienst). Zou wel leuk zijn ja. Heb al gezegd dat het niet hoeft maar dat het wel leuk zou zijn. Zal geen geld zijn hoor want uitkering maar iets van een boodschappenkaart van de Jumbo, ook altijd wel handig.
Doe re-integratie traject daar vandaar maar ben nu tijdens de coronacrisis even tijdelijk daar de schoonmaakster (was ik ook al wel beetje hoor).