Oh damnn waarom heb ik geen disney+ ;(
Nog een aanrader: starstruck the musical
Oh damnn waarom heb ik geen disney+ ;(
Nog een aanrader: starstruck the musical
Ik las Starbucks en was heel benieuwd hoe daar een musical over gemaakt kon zijn.
Haha ik heb dus de fout gemaakt om tegen mijn tantes te gaan spelen die normaal scrabble koninginnen van het familieweekend zijn. Compleet van de tafel geveegd.
Dance academy!!! Nostalgie omg weet nog dat die Sammie (zo heet ie geloof ik die jongen met bruine krullen) dood ging en ze bij n kampvuur zaten, de ogen uit mijn kop gejankt haha
Bedankt voor de tips jongens!
Freaky Friday staat op Disney+ nu, gister gekeken haha!
Haha RU toevallig? Ik moet ook zoân enquĂȘte invullen
Ik zou gewoon voor ja kiezen! Als internet zegt dat je camera HD kwaliteit is dan zal het wel goed genoeg zijn toch?
Ik kijk Gilmore Girls en ik heb een crush op Logan
Zou eigenlijk vrij weekend hebben, maar kreeg vanavond de vraag of ik een zondagsdienst wil werken, heb echt volmondig ja geroepen. Moet er niet aan denken om het hele weekend thuis te zitten met man en kind.
Of is dit een biecht?
#teamjess !
Ik zie hier het probleem niet van in.
Aaaah ja dat denk ik ook!!! Tijd zat nu Moet zeggen dat ik deze films echt te vaak heb gezien en nog steeds kan kijken. Enne miss cognitialy?! (Niet echt tiener meer, maar we gaan gewoon een opstpak maken naar chickflicks ;))
Bring it on vond ik niet zo. Maar heb ze wel allemaal gezien volgens mij. Dance academy heb ik niet gezien, maar Spangas daar in tegen vond ik zo leuk! En Amika! (En heeeel stiekem mega mindy. Want ehum Toby )
Oooh enne high school musical?! Hoe vind je die? Ik heb die CD echt grijs gedraaid.
Superlief, dankjewel!
Het is me net uiteindelijk gelukt doordat ik ergens online een stap-voor-stap instructie gevonden heb. Waarbij zelfs uitgelegd stond waar ik de startknop vind, dit was een van de stappen:
Click Start (Windows icon at the lower-left portion of the screen) and type %programdata% and press ENTER on your keyboard.
Over het algemeen vind ik mezelf helemaal niet dom, maar als het om computers enzo gaat heb ik echt dit soort kleutertaal nodig
Je mag het naar mij opsturen hoor, no problemo
Forever niet mee eens
Volgens mij is je webcam prima, en mocht dat niet zo zijn dan kan je ook losse webcams kopen ipv een nieuwe laptop.
Haha ja precies! Hij heeft een charmante lach.
Jess is ook leuk, hij is tenminste niet zo verwend. En Dean is stom
Welke serie is dit?!
Mag ik tegen jouw oma?