Wat je even kwijt wil #35

Alexa en katie
H2o

2 likes

Heb nog niet eens bedacht dat we dan op 2 meter afstand moeten blijven!!!

1 like

In mijn hoofd is het nog steeds dinsdag maar morgen is het gewoon alweer weekend (aan het einde van de dag):heart:

LOL, what a girl wants, going for gold, raising the bar, full out, Radio Rebel (persoonlijke guilty pleasure), new york minute, Rip tide, Blue lagoon, Kiss & cry, Alex strange love, honey/honey 2

2 likes

Waar kijk je die?

She is the man, Sydney White, chasing liberty, the Princess diaries, clueless, legally blonde, the Prince en me. Totally spies en Winx club is ook altijd leuk om te kijken.

(Als je echt een foute film wil zien die zooo slecht is dan kijk je raise your voice met Hillary Duff. Ik heb hem vorig jaar met pijn en moeite uitgeken en toen weggegooid. Dat ik daar vroeger bij moest huilen. Maar misschien is dat meer een biecht)

Oooh en step up! En die Carry slee films. Minoes. En die films met de Olsen twins!

4 likes

Props voor van der Valk. Ik had een weekendje geboekt in april maar de roosters van mijn vriend en van mij zijn helemaal omgegooid waardoor we niet meer konden gaan en ik kon het echt zonder problemen omboeken :cry:

4 likes

Ik vind on my block heel leuk, maar is niet zo chique als gossip girl

1 like

Misschien dat iemand met je mee kan kijken via teamviewer?
Mijn vriend is ict’er, als het nog nodig is kan ik hem ook evt even vragen voor advies :slight_smile:

2 likes

Baby vond ik een leuke serie! Nja is eigenlijk heel iets ander dan gossip girl, maar het gaat wel over tieners iig

1 like

JA JA JA!!! mag freaky friday ook nog in dit rijtje? Al zie ik nu dat die niet meer op Netflix staat RIP en Just my luck ook niet meer. Barre tijden

3 likes

Oooh jaaaaah!! Die zijn ook zo leuk! En die film met Asthon Kutcher, Friends with benefits ofzo? Ook te leuk. En mama Mia (maar las laatst al ergens dat iemand dat echt vreselijk vond.)

Edit: Monte Carlo met Selena Gomez is ook leuk trouwens. En wild child en Nancy Drew zijn ook leuk met Emma Roberts.

2 likes

Fuck ik dacht vanavond één glaasje wijn te drinken om het weekend in te luiden en nu heb ik de hele fles op in m’n eentje. Houd ik m’n alcoholtolerantie wel op peil zo.

13 likes

Freaky friday staat wel op Disney+! Net zoals confessions of a teenage drama queen!

Laf Lindsay Lohan uit die periode.

5 likes

Ik dacht weer eens even een gezellig potje te Wordfeuden met oma, legt ze gewoon bij haar 2e beurt een woord voor 148 punten! Ja hallooo

31 likes

Vriendin heeft een paar dagen terug in de groepsapp gezegd dat zij en haar vriend een “break” hebben en dat ze het heel moeilijk vindt en er liever nog niet over praat. Nu sprak ik haar vandaag op Houseparty maar ben er dus expres niet over begonnen. Toch voelde dat erna een beetje lullig dus heb ik haar nog een appje gestuurd dat ik er niet naar gevraagd heb omdat ze zei dat ze nog niet erover wilde praten, maar dat als ze daar wel behoefte aan had ze altijd bij me terecht kan. Nu heeft ze dat gelezen en niet meer gereageerd en voel ik me ook weer lullig dat ik er toch over begonnen ben :expressionless:

Er zit een meisje achter mijn vriend aan en als ze en move maakt, zet ik een advertentie op marktplaats voor gratis wc-papier met haar nummer erbij.

58 likes

Wij zouden echt een fantastische filmmarathon kunnen houden, je benoemt echt allemaal faves. Monte carlo heb ik ook al een tijdje niet meer gezien, die gaat gelijk weer op mijn lijstje voor de komende weken

Hoe sta je tegenover Bring it on? (met name 1 t/m 5, 6 vind ik meh)

Ohhh en de serie en film dance academy vind ik ook top

1 like

Mijn moeder kreeg de bank van haar zus, en bij het ophalen hielp mijn moeder haar nieuwe vriend mee. Heel gek om dan 1,5 meter afstand te houden, en tijdens het voorstellen een soort gekke elleboog tik te zien ipv een hand. Haalde daarna nog een chromecast op bij mijn neef, en ook zo gek om die afstand te behouden. Maargoed we zijn toen even langs oma gereden om te zwaaien. Zo lastig want ik kom daar normaal elke week en nu had ik haar al 3 weken niet gezien. Maar ben wel blij dat we even konden zwaaien.

2 likes

We zien de biecht tegen die tijd wel verschijnen!

3 likes