@MrsCarr heel veel sterkte!
Zo verschrikkelijk wat jullie is overkomen. Heel veel sterkte de aankomende tijd voor jou, je vriend en jullie kindje. Jullie zijn echt zo sterk
Wat een verhaal joh, het klinkt echt verschrikkelijk. En wat rot dat de bevalling zo zwaar is geweest!
Maar wat mooi dat jullie zoontje nog even bij jullie is geweest en dat jullie hem even hebben mogen meemaken. Het was jullie alleen een leven lang gegund. Mooie naam ook
Maar nogmaals sterkte! Wanneer mag je in naar huis?
@MrsCarr, wat een kracht en liefde lees ik in je verhaal. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd
Lieve lieve @MrsCarr
Wat vertel je dit dapper en mooi, ik voel zoveel liefde in je verhaal! Ik wens je mega veel sterkte en hoop dat jullie met het hele gezin op een zo fijn mogelijke manier afscheid kunnen nemen
Heel veel sterkte voor jullie allemaal
Heel heel heel veel sterkte voor jullie allemaal de komende tijd
Wat ontzettend heftig en verdrietig, heel erg veel sterkte
@MrsCarr heel veel sterkte! Volgensmij zei je van de week dat je van kaartjes hield! Als je daar nog steeds zo over denkt, wil je dan je adres sturen (als je daar behoeft in hebt hè!)
Heel veel sterkte, wat ontzettend verdrietig en dan ook nog met je dierbaren op afstand.
Ik ben er stil van. Wat een verdrietig nieuws
Heel veel sterkte voor jou, je vriend en jullie dochter.
Wat vreselijk allemaal Heel veel sterkte!
Sterkte
Tranen in m’n ogen, wat vreselijk om te moeten meemaken Heel veel sterkte, neem genoeg tijd om dit te verwerken samen met je vriend en dochtertje. Alle
tjes naar jou!
@MrsCarr ik heb vannacht zo vaak aan je gedacht. Ik ben er stil van… Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen.
Ik heb je een dm gestuurd.
Yesssss misschien kunnen we binnenkort via netflix watchparty samen een film kijken? Miss congeniality is ook leuk en als we dan toch in Sandra Bullock sferen zijn: the proposal.
Beetje pijn in mijn hart, bring it on is echt mijn favoriete filmreeks. Step up vind ik ook fantastisch. Spangas heb ik de serie wel bijna helemaal gezien (het leuke deel, met barry en Jolé, Flip en Tobias, toen Tessel dood ging ) De films heb ik nooit gekeken volgens mij. Misschien wel die spangas op kamp of zo. Dat kan ik me nog vaag herinneren. In hetzelfde genre ook die Timboektoe film. Amika vond ik ook fantastisch, maar laatst zag ik een paar oude afleveringen op tv en kon ik de cringe echt niet aan.
HSM heb ik allemaal gezien, maar ik ben geen mega fan.
Terug naar chickflicks vind ik Coyote Ugly en Burlesque ook geweldig.