Wat een kutsituatie. Heel knap hoe je erover schrijft. Heel knuffels, liefde en sterkte, ook voor je vriend en dochtertje
Ik heb gesport spaans geleerd en uitgebreid gedouched⦠echt wie ben ik en wat heeft quarantaine met me gedaan.
Ze heeft me vannacht en toch nog terug geappt dat ze het heel erg lief van me vond! Gelukkig, want was toch even bang dat ik haar gekwetst had
Wat ben jij ongelofelijk sterk. Heel veel liefde en kracht toegewenst.
@MrsCarr wat kom je ongelooflijk krachtig over ondanks deze zƩƩr verdrietige en heftige gebeurtenis. Ik denk aan jullie. Heel heel veel sterkte gewenst
Wat verschrikkelijk dat het zo is gelopen, lieve @MrsCarr. Heel veel sterkte voor jou en je gezin de komende tijd, we denken aan je.
@MrsCarr Heel veel liefde voor jou en je gezin! Ik ben er stil van⦠heel veel kracht en sterkte gewenst voor jullie!
Nog wel
Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte en kracht voor jullie de komende tijd.
Oh, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Heel erg veel sterkte de komende tijd.
Ik denk aan jullie
Wat verschrikkelijk fucked up @MrsCarr het lijkt me hartverscheurend om dat āalleenā te moeten doorgaan.
Veel sterkte de aankomende tijd voor jullie
Wat verschrikkelijk heftig om mee te moeten maken⦠ik wens jou en je gezin heel veel sterkte de komende tijd! Bewondering voor hoe sterk jij bent!
Wat vreselijk dat je dit moet doormaken. Heel heel veel liefde en sterkte toegewenstā¦
Ik volg het fodmap-dieet op aanraden van de dietiste, maar steeds als ik weer een groep toe mag voegen word ik er zo beroerd van.
Omdat iedereen gist gehamsterd heeft en ik het nu nergens kan krijgen, kan ik zelf geen brood bakken. Dus eet ik nu speltbrood en daar ga ik dus ook echt niet lekker op.
Ik zit nu op mijn kantoortje thuis en ik zit echt zo hard te balen en me niet lekker te voelen
Wat verschrikkelijk⦠Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen En een virtuele knuffel
@MrsCarr
Ik denk aan jullie
Ik had het jullie zo gegund. .
Ik hop dat je snel je lieve dochter en man in de armen mag sluiten.