Hahaa Lof Kim gaat er gewoon voor #niebang
Ik wil graag beginnen aan een spel wat ik langer kan spelen maar ik heb geen idee wat ik wil of waar ik moet beginnen met zoeken naar een leuke game. Heeft iemand tips voor een spel voor op een laptop te spelen?
Het is niet de eerste keer van Kim haha. In het begin van die serie was er ook een incident waarmee ze Khloe ging slaan met haar handtas.
Eerste keer sinds Corona dat ik me verveel. Misschien moet ik eens al m’n bestanden op m’n computer gaan ordenen haha. Maar ben dan altijd een chaoot en weet nooit hoe ik het wil indelen
Jaaaaa dat was echt de reden dat we hier uberhaupt aan begonnen en het heeft zo goed uitpakt! Nu ga ik naar bed want kapot pfff.
Ik vind Stardew Valley heel leuk!
Hahaa ja die ken ik!!
Ik heb net op Netflix the heart of the sea gekeken, film geïnspireerd op Moby Dick en ben er echt helemaal naar van. Nu weet ik weer waarom ik dat soort films nooit kijk. Als iets een slecht eind heeft, heeft dat zoveel effect op mijn humeur. Nu maar Pokémon opgezet om weer normaal te worden
*Niet perse een slecht eind, maar er gebeuren was nare dingen.
Als je nog een luchtige comedy op Netflix zoekt: Vacation! Of Popstar: Never stop Never stopping als je van mockumentaries houdt (mijn favoriet)
Ik ben in de een persoonlijk dieptepunt, ik
Heb net met twee vriendinnen gevideobeld en gedronken en ik wil meer verdomme. Ik app allemaal vage contacten en voel me net een fuckboy hoe ik ze over probeer te halen met me te videobellen. ‘Maar heeeeel even, even kijken hoe je het t ook alweer uitziet!’ Niet ok mam, ben een aangeschoten prefatie voor sociaal contact op het moment. M’n eagerness wordt ook genegeerd wat terecht is i suppose MAAR MN LEVEN!!!
Op1 gaat al dagenlang over corona en ik snap wel dat het even alles bezighoudt maar godverdomme zeg wat saai
Ik kwam erachter dat collega’s mij ‘Mengele’ noemden? Gelukkig niet mij alleen maar al m’n medische collega’s? Ik weet niet of ik er heel hard om moet lachen of moet huilen. Ik denk beide (want ik vind het ergens wel goed gevonden).
Maar echt in de context van ‘is Mengele al langs geweest vandaag?’. Jezus. Mijn soort humor, in nadelige context. Wat vind ik hier nu van.
Wat ik ergens nog het kutste vind aan dit alles is dat er geen bbc breakfast meer is en alleen nog maar 9AM corona news op de bbc ik mis m’n stomme ochtend verhalen over een stel dat een nep schoot voor hun kat bouwt ofzo
Jezus het is 11 uur en ik verveel me kapot
Hallo ik wil me bezatten met mn vriendin. In het echt en niet via videobellen
Mens erger je niet gaat al niet meer lukken
Tikkie jij bent hem
Draw something?
Count me in maar iemand anders moet het opstarten want ik heb al teveel wijn op
Ik ben op jouw niveau. En ook Mengele klaarblijkelijk