Hoeft niet zo veel te betekenen inderdaad, maar een beetje uitkijken met alcohol is voor iedereen goed. Zegt degene die een halve fles prosecco opheeft omdat ik ‘fancy’ ben en geen vrienden meer heb n tijden voor quarantaine, luister niet naar mij.
Same
Pop quiz! Hoeveel mensen op de ic in nl zijn adipeus?
Ik wil net zeggen ik kan geen matigheid prediken als ik de fles inmiddels leeg heb.
Word geen mij @Luzarl!
Ik ga voor driekwart fles prosecco en sociale deprivatie vandaag.
Ik zeg best wat. Metabool syndroom lijkt een risicofactor te zijn. Is het waar?
De mens! Oedipus, een klassieker. Love daarvoor
Wat is rood zit in een hoekje en wordt steeds kleiner?
Zou deze moeten weten maar vergeten
Het antwoord hoor je zo in Jinek!
2/3e tot 80%
Ding ding ding oeps haha sorry dit is de enige mop die ik ken niet oke pls don’t ban me. Mengele heeft vast wel zulk soort experimenten uitgevoerd of niet @Damnatio
Ja, waarschijnlijk wel maar ik weet niet hoe erg hij into raspen is. Ik vind het altijd vrij veel werk. Maar. Mengele pakte zaken wel vrij grondig aan.
Shit is getting dark haha heb opeens ff throwbackgevoel naar de nachttopics op egf toen ik 14 was. Kom laten we msnen
Tegenwoordig hebben we keukenmachines gelukkig, dat scheelt. Misschien ons Josef ook wel.
We mochten niet meer slowchatten :o :o
Wat is Mengele @Damnatio Is dat dialect? Ik ga het googlen brb
Edit: omg :’)
Wel bijzondere bijnaam ja hahah, wat heb jij allemaal uitgevreten daar
Ach het is nacht, dan slapen de mods!
Misschien is @Damnatio in de ~experimentele fase van haar leven.
Ja niks dus, maar blijkbaar doet ze dit bij iedereen die de medicatie voorschrijft. Ben blij dat het niet uitsluitend mij is want dan zou ik me serieus zorgen maken.
Bij nader inzien hoor ik een feestje en gezien het feit dat ik verbitterd ben in deze tijd en andere mensen ook geen plezjee gun (EN CORONA) ga ik het nu opsporen en de politie bellen. Ik ben een verbitterde granny avant la lettre. Die niet kan slapen ook. (Mn autocorrect maakte er nierkanker van, de rekel).
Ik wil croissantjes maar heb alleen maar pizza of spinazie. Wat nu
Ik zou gaan voor pizza.
Doet me wel aan het forum vroeger denken, die slow chats midden in de nacht! Maar ik ben best verstandiger geworden want ik ga nu slapen. Welterusten allemaal. Morgen geen wekker. Weekenden zonder plannen <3
Ik zal morgen dan maar ontbijten met pizza.