Wat je even kwijt wil #35

En hoe hadden mensen eend geraden joh

1 like

Ja dit was m’n lievelings. Het enkelvoud van uiers haha

4 likes

Ik zag _ _nd staan, dus gokte ik gewoon eend

3 likes

Ja die snap ik dus ook niet want mn iPad weigerde echt elke vorm van coöperatie en toch raadden mensen het?

2 likes

Ja, beetje eng ook. Maar hij zei dat er niks aan de hand was en dat we het gewoon gaan monitoren. Ben ergens ook wel blij dat ik zo met mijn neus op de feiten word gedrukt, want ik moet mijn levensstijl Ă©cht gaan aanpassen en door dit nu te weten weerhoud ik me er wel van om tijdens de quarantaine teveel te eten en drinken. Dus elk voordeel heb z’n nadeel hĂ©!

2 likes

Ik vermoed te vaak spelen. SHAADE aan mijn collega @Insouciance

1 like

Lief!! Dankjewel!

1 like

Aaahh dat moment op de vrijdagavond dat je voor de tweede keer Jinek kijkt terwijl elk woord nog in je geheugen zit

1 like

Hoeft niet zo veel te betekenen inderdaad, maar een beetje uitkijken met alcohol is voor iedereen goed. Zegt degene die een halve fles prosecco opheeft omdat ik ‘fancy’ ben en geen vrienden meer heb n tijden voor quarantaine, luister niet naar mij.

6 likes

Same

Pop quiz! Hoeveel mensen op de ic in nl zijn adipeus?

2 likes

Ik wil net zeggen ik kan geen matigheid prediken als ik de fles inmiddels leeg heb.

Word geen mij @Luzarl!

5 likes

Ik ga voor driekwart fles prosecco en sociale deprivatie vandaag.

Ik zeg best wat. Metabool syndroom lijkt een risicofactor te zijn. Is het waar?

De mens! Oedipus, een klassieker. Love daarvoor

3 likes

Wat is rood zit in een hoekje en wordt steeds kleiner?

Zou deze moeten weten maar vergeten

Het antwoord hoor je zo in Jinek!

2/3e tot 80%

2 likes

Ding ding ding oeps haha sorry dit is de enige mop die ik ken niet oke pls don’t ban me. Mengele heeft vast wel zulk soort experimenten uitgevoerd of niet @Damnatio

2 likes

Ja, waarschijnlijk wel maar ik weet niet hoe erg hij into raspen is. Ik vind het altijd vrij veel werk. Maar. Mengele pakte zaken wel vrij grondig aan.

1 like

Shit is getting dark haha heb opeens ff throwbackgevoel naar de nachttopics op egf toen ik 14 was. Kom laten we msnen

6 likes